Monday, October 10, 2011

din saga Andra: una scurta

Trebuia sa ajung in Brasov cu o treaba, se ivise inopinat in porgram; asadar imi arunc strictul necesar in rucksack, iau actele de pe birou, agat cheile in drumul catre usa, imi incalt adidasii fara sa leg sireturile si ies pe usa.
Intru in masina, cat las motorul la incalzit imi leg sireturile, suna telefonul.. Andra

-Ce faci?
-Cu doua maini ma leg la sireturi, cu umarul tin telefonul, cu gura iti vorbesc, urechile mi te aud, cu ochii ma uit la temperatura motorului si cu gandul sunt pe traseul catre Brasov..
-Brasov?
-Da, plec in 5 minute, am o treaba..
-Vin si eu.. se poate?
-Aaaa, pai daca n-ai ce face ok.
-Mergem cu masina mea? Trebe sa ii fac rodajul..
-Ok, unde ne vedem?
-Baneasa la OMV?
-Ok, 25 min.

Ajung, cobor din jucaria mea sport si ma urc in jucaria ei SUV. E noua si toata pielea miroase a.. piele. Draguta masina - e urata ca porcu in opinia mea dar nu ii pot spune asta

-Sa o calaresti sanatoasa fato!
-Pai o calarim impreuna dragule..
-Bai, ne grabim.
-Pai si ce, am zis eu ceva de stat?

Umplu suportii de pahar cu niste cafea la doza, rece, iau o cutie de praline si o ciocolata neagra - o taiem la drum, aveam pofta de ceva dulce intr-un mod inexplicabil.

-In Brasov ne oprim la o cofetarie neaparat - ii spun

Imi povesteste despre familia ei defecta. S-a certat iar cu maica-sa, s-a mutat separat si imi spune cum sta singura de atata vreme si ca uneori simte nevoie de afectiune, dragoste si tandrete.
O iau de manuta si ii sarut dosul palmei, arunc o privire fugara catre ea si ii raspund cu o grimasa. Stie ca sunt  cu o tipa si nu ar indrazni sa imi ceara ceva in acest sens.

Nu stiu cand am ajuns la Brasov, a fost ca de obicei o placere compania ei, mereu avem ce discuta si este o tipa realmente dezghetata la minte.
La intoarcere, atmosfera mult mai relaxata din partea mea, imi rezolvasem lucrurile si totul era bine.
La Sinaia prindem coloana, se gasise unul cu ditamai tirul sa rastoarne magaoaia fix pe drum, cam aiurea, nu ma grabeam dar trebuia sa ajung relativ intr-un interval de timp in Bucuresti.

-Hai destinde-te ca o sa ajungem, spune Andra pe un ton cald.
-Mda.. sper
-Daca nu te relaxezi am sa te destind eu cu forta
-Of, ce pacoste pe capul meu, jur - evident ironic
-Vreau sa facem sex
-Si eu
-Nu, n-ai inteles, acum.
-Andra, trebuie sa ne miscam din cand in cand, e complicat
-Hmm, da, asa-i, dar pula tot pot sa ti-o sug.. - isi pune un deget in gura si ma priveste gales, creierul deja ii secreta adrenalina, cat despre mine.. norocul meu cu jeansi ca altfel as fi blocat volanul.

Mi se repede gratios in nasturii de la pantaloni, deschide locul cu tact si atentie, nu o grabeste nimic in lume, eu insa simt cum pulsul imi accelereaza de la o secunda la alta. Imi stracoara mana in boxeri, imi exploreaza erectia si coboara incet, imi cuprinde coaiele in mana si le strange usor in timp ce deja imi dezmiarda capul cu buzele.

Se joaca apoi cu limba pe viecare vena..



Pe langa noi trec masinile in sens opus, lumea este preocupata insa de trafic, inca nu observa nimeni ca la juma de metru de ei se desfasoara un sex oral dintre cele mai calitative posibil, si-ar bate nevestele daca ar stii.. cu siguranta.

Andra imi alinta pula pe fiecare centimetru cu limba-i iscusita si atat de priceputa in a-ti provoca transpiratii pe sira spinatii. O cunosteam atat de bine, dar inca nu ma puteam obisnui cu halul asta de a-mi suge pula, ma exalta de fiecare data.

-Tine-mi parul, ma enerveaza

Am mana stanga sprijinita de cotiera usii iar cu palma tin volanul, cu mana dreapta ii adun parul in pumn si ii place mai mult decat orice sa o infig eu cu gura in pula, imi spune mereu cat de mult se excita cand o tin de cap si i-o indes pe gat.

Eram atent la ea, ma peirdusem in spatiu; se face umbra.. un tir isi taraia agale hoitul pe langa noi, soferul iesise juamte pe geam sa vada cat spatiu are, sa nu loveasca. La un moment dat, de sus de la el, cum se uita pe langa masina sa nu ne loveasca, ii ajung ochii in.. pula mea - la propriu - Andra tocmai o scosese din gura si se plesnea cu ea peste bot.
Tiristul ramane masca si opreste namila in mijlocul drumului, tin capul pe spate si ii dau de inteles ca nu il observ.

Il vad in coada ochiului cum isi pune mana la cap in timp ce Andra isi indeasa iar pula pe gat...

M-a ajutat faza asta sa ma distraga pentru ca mai aveam putin si temrinam altfel. Eram curios cum va reactiona tiristul.
A fost nevoit sa miste iar din loc numai dupa claxoanele insistente ale celor din spate, nu inainte de a exclama:
-Vai de pula meaaaaaa ce muie face aia

Coloana se misca agale, intr-o totala antiteza cu sangele meu care isi transpune apoi viteza in sperma, ii ejaculez in gura ca un vulcan trezit dupa mii de ani.. cu sperma in clocot care ii tasneste fix in gat.
Inghite tot fara sa i se scurga pe langa buze nimic.. face curat si apoi ma priveste multumita:

-Ma bucur ca ai mancat multa ciocolata azi..

15 comments:

  1. La ultima frază am izbucnit în râs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, daaaa, si eu :)))
      p.s. am descoperit blogul acum cateva ore, dar m a prins :)

      criss

      Delete
  2. Hahhaa saracul tirist nu-mi imaginez cum i s-a sculat instant si ce te-a blestemat ca nu era in locul tau :))

    ReplyDelete
  3. deci jur ca tot drumul am ras apoi de faza aia, ea nu se prinsese, era prea .. dedicata.. :D

    ReplyDelete
  4. :)) poveste amuzanta:)))))) mwahaha :))

    ReplyDelete
  5. Săracul tirist, n-aş fi vrut să fiu în locul lui! :-)))))))

    ReplyDelete
  6. =)):)) fii ma sincer cu fata si zi-i ca nu-ti place masina

    ReplyDelete
  7. :)) Urât limbaj are tiristul:)))

    ReplyDelete
  8. pai cred ca daca era academician, tirul ala cine il mai conducea dreaq?

    ReplyDelete
  9. Comentariile legat de limbajul tiristului mi-au adus aminte de: http://www.youtube.com/watch?v=PSF2epSICco

    Adevarul este ca stim foarte bine ca suntem toti niste delicati nu ?

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Ce imaginatie bogata ai

    ReplyDelete