Wednesday, November 2, 2011

rosu si negru

Linda, o dragalasenie de fatuca. pe la 1,55 m si 40 kile toata. Un fel de.. jucarie. Ochii mari, alungiti, mereu in prezenta negrului din tus, parul mangaindu-i cu varfurile coapsele. Un par incredibil de negru si niste coapse atat de fine ca ai fi crezut ca un sarut le poate muta din loc.

Buzele ei carnoase tradau un spirit latin si un sange clocotind pana in adancul celui mai fioros vulcan, te sfida cand incercai sa intri in gratiile-i precum un mitocan.
Te alinta cu privirea daca ii erai prieten si fara dracovenii ascunse. Genul de fata care nu poate ramane indiferenta nimanui, o frumusete rapitoare in adevaratul sens al cuvantului, suceste mintea, roade stomacul.

Ne-am cunoscut aiurea pe net, aceleasi gusturi muzicale si prieteni comuni, aveam 23 de ani iar ea numai vreo 20. Statea singura intr-o garsoniera, o zona deloc ieftina din Bucuresti iar parintii cu o afacere buna in spate.
Astea aveam sa le aflu mai tarziu oricum. Fuma.. fuma ca un turc, iar orbit era al doilea ei sange, mesteca la orbit in prostie. Nu o simteam ca fumeaza, tare ciudat..

In aceeiasi seara, pe cand ne aflam intr-un club, ne mai insoteau niste amici. Unul dintre ei m-a intrebat ce este cu ea, i-am raspuns.. 'poti sa incerci daca te tine', stiam ca nu are nici o sansa, dar nu puteam sa imi rapesc privelistea esecului. Ma amuzam teribil.
Urasc barbatii prosti si libidinosi, aia care mereu sunt asa cu zambetul ala de 3 lei pe bot, din complezenta si cu atitudinea aceea servila.. niste supusi umili. Doamne.. muream de ras, imi venea sa il si scuip la un moment dat desi imi era bun amic. Ha ah ha.

Dupa ce a incercat amicul vreo 2 ore, in timp ce noi stateam cu totii la masa, vorbeam, radeam.. etc,  ii trimit Lindei un sms: "in 43 de secunde te sarut.."

Coltul gurii i-a tresarit nitel intr-un rictus admirativ si cald in acelasi timp, nu m-a privit, dar stiam ca dupa ce va citi sms ul, daca nu avea o tigara aprinsa, va scoate una din pachet cu siguranta.
Daca avea un defect, ar fi fost unghiile, total neglijenta cu unghiile desi avea niste manute frumoase. Atenta insa cu accesoriile si alte dracii care ii dadeau o alura interesanta din orice pozitie te-ai fi uitat la ea.

Amicul inca mai vrajea la ea.. capul ei era semi intors catre el, parul negru ii acoperea geaca scurta de jeansi..
Ii infig mana in par, dar nu brutal, o intoc, are ochii deja semi inchisi.. o sarut cu un patos molipsitor chiar si unui impotent..

..amicul da pe gat restul paharului de jack.

Ma uit la ea:
-i-am dat doua ore sa incerce
rade machiavelic, era prima data cand faceam cunostinta cu rasul ei de vrajitoare, gura ii capata o forma de V, buzele ei carnoase.. o expresie incredibila, ochii se arcuiau..

20 de minute mai tarziu ma intalnesc la toaleta cu amicul
-tipule esti tare [formula lui familiara de adresare de fiecare data vis a vis de mine], si eu voiam sa o sarut in urmatoarele minute
-ti-o luai peste bot, tu nu ai observat nimic 2 ore la ea?
-nu
-o plictiseai

Tipul imi era coleg de grupa la facultate, bun amic, a inceput sa rada:
-cred ca sunt varza, acum rade de mine.
-eh rade, nu esti nici primul si nici ultimul
-tu te-ai jucat cu mine - rade iar
-nu! serios, te-am lasat sa vad ce faci, iar daca reuseai, pentru mine nu era o pierdere pentru ca nu ar fi fost genul meu de tipa daca tu reuseai sa faci vreo miscare
-esti dement
-nu, stiu doar ce femeie caut
-dau un shot
-deal..

17 comments:

  1. Ha! Un post cuminte. :D Imi place mai ales partea cu 43 de secunde.

    ReplyDelete
  2. 43 rules. am vazut un film cu un tip care termina in 43 de secunde si chiar intr-un mod placut , nu aiurea.
    cu 43, Cata.

    ReplyDelete
  3. :O sa mori tu ca exact 43????? :((((((( nu stiu cand a fost facut filmul, dar patania asta era acum ... :D ceva ani..destui

    ReplyDelete
  4. frumos post . incepe sa imi placa din ce in ce mai mult .

    ReplyDelete
  5. vreau si eu sa primesc un mesaj ca ala :)))

    ReplyDelete
  6. nush de ce, dar poza asta ma duce cu gandul la tine :)
    http://www.bascalie.ro/video/4e98a5e51cd43
    poate o sa-ti foloseasca la vreun post viitor ;)

    ReplyDelete
  7. 0721XXXXXX text me :-)

    ReplyDelete
  8. cluburile...agatatul...ma simt batran

    ReplyDelete
  9. nu mi-ai zis daca ti-a placut poza :)

    ReplyDelete
  10. ma foarte bucur sa te citesc spunand asta, stiu ca nu iti atrage atentia chiar orice.. da-mi voie sa ma simt flatat. ;)

    ReplyDelete
  11. imi place blogul tau.cam 60% pt ce scri si 40% pt ca ai un blog care arata cum e gandirea masculina,in scris. Nu cred ca multi pot face asta asa de bine:)

    ReplyDelete
  12. multumesc pentru aprecieri, ideea este ca scriu din ce in ce mai rar din pricina noului job..:( of.. shitty demanding..

    ReplyDelete
  13. nu cred ca e o adevarata problema asta.cei care iti indragesc blogul,presupun ca au rabdare sa astepte un post nou:P

    ReplyDelete
  14. sper :P, multumesc pentru suport Ane.

    ReplyDelete