Sunday, October 16, 2011

bunul samaritean, varianta cu 'happy end'

Sambata, in sfarsit sambata dupa o saptamana destul de lunga, desi de luni pana vineri sunt mereu aceleasi cinci zile, ei bine.. uneori .. sunt mai scurte, ori mai lungi.

Sambata asta aveam chef de mesterit, mi-am ajutat un pretin la garaj cu masina si ne-am petrecut cateva ore acolo. Seara, si-a luat omul nevasta si am cules inca un pretin, ne-am infiintat intr-un club.
Ajunseseram pe la 22 iar in plina desfasurare pe scena activau niste putzaci cu niste device-uri de mixat in care isi prindeau urechile. A fost amuzant, mistocaream de ei, doi puberi in fata a 30 de butoane din care stiau ce fac numai 10 din cate am dedus eu.

Desi nu mi-s fan al genului, muzica are aceleasi reguli in orice sfera a oricarui stil, precum si matematica are acleasi reguli in toate scolile din lume - astia erau groaznici.
Au plecat Armin van burdenii in devenire int-run final si atmosfera incepea sa fie cea pe care o stiam in mod normal din partea locului.
Fumul de tigara a inceput sa imi jeneze ochii, semn ca deja clubul este aproape full si lumea tot vine. Evident, sambata seara..

Imi resimteam oarecum picioarele de cu o zi inainte cand repetasem figura pana la 5 dimineata in acelasi loc, dar pana la urma o viata ai si o gaura in cur, vorba 'ceea.
La un moment dat langa masa pe care ne sprijineam licorile, mai mult sau mai putin alcoolice - eu eram cu masina -  vad o blondina ca se aseaza in fund, vizibil tulburata fizic. Hmm.. dupa doua minute apare o prietena langa ea si parea ca incearca sa o ajute cumva.

Nu am o afinitate speciala pentur blonde precum majoritatea barbatilor din lumea asta, dar specimenul in cauza era unul reusit. Pe la 25 de ani din cate ii reuseam a-i citi eu pe chip, cam 1,68, o talie frumos definita si deloc anonima, iar bluza ii expunea in anumite pozitii doi sani superbi rasfatati in cupele sutienului precum in doua palme ce ii tin in fata ochilor pentru a-i admira - o studiasem cu privirea pret de cateva clipe cand abia intrasera cu cateva zeci de minute in urma.

La un moment dat dansam o dracarie latino si ii sfaraiam talpile unei satene care se misca foarte bine, cu dezinvoltura si aplomb. Dupa frenezia in cauza incerc sa ma indrept catre ceva de baut iar in aglomeratia creata imi aluneca un picior de pe treapta si imi infig calcaiul fix in piciorul brunetei ce ii tinea companie blondinei mai sus amintite.
A urlat ca din gura de sarpe si pe buna dreptate. M-am aplecat si mi-am cerut toate scuzele din lume, evident ca fusese un accident.
Ma uit catre blondina si o intreb ce a patit, imi povesteste ca se invarte pamantul cu ea si ca se simte rau.
-Iesi afara la aer, tot fumul asta de tigara iti face si mai rau, ai nevoie de oxigen!
-I-am spus si eu, dar nu vrea sa ma asculte - raspunde bruneta care-mi parea in jur de vreo 35 de ani, o femeie deloc urata, dar despre care banuiam clar ca este singura.

Am schimbat cateva replici si apoi au iesit din club. Of, daca nu era in starea aia nasoala, as fi incercat vreo doua vorbe cu blondina in alt sens.

Dupa 10 minute ies afara, imi uitasem telefonul in masina si taman ce imi amintisem ca trebuia sa primesc vesti de la cineva.
Ies afara si pe trotuar o vad stand in fund si capul pe genunchi pe blondina dragalasa dar suferinda. Prietena ei incerca sa gaseasca un taxi..
-Hei, cum se simte!?
-Rau, trebie sa o duc acasa, caut un taxi de 10 minute.
-La dracu, va duc eu, hai..
-Vorbesti serios?
-Doamne, logic, va duc eu, ridic-o de jos ca mai face dracu si cistita dupa ce ca e in piuneze deja.

Mi-a insiruit apoi un intreg arsenal de complimente si multumiri in timp ce ne indreptam catre masina. Am lasat-o pe blondina acasa, nu era momentul si nici cazul sa ma gandesc la altceva, ma bucuram de faptul ca am reusit sa help somehow..

Am ramas cu bruneta in masina, imi multumeste inca odata si nu ii vine sa creada ca am sarit total gratuit in schema cu o mana de ajutor.
Ideea era ca nu aveam nici un alt gand altul decat de a fi de folos intr-o situatie aiurea in care poate la un moment dat am sa ma aflu si eu, doamne feri.. never know.

Aflu ca blondina se numeste Marcela, iar tipa care acum statea pe scaunul din fata, Mihaela. Imi povesteste de numerologie, astrologie si alte lucruri legate. Faptul ca era ceva.. altfel cu ea mi se adeverea. Nu o gasem ciudata, era interesanta, dar oricum, nu aveam ganduri cu ea in alt mod. Era frumusica, dar blondina imi ramasese pe retina, acum ca o stiam acasa, safe and sound, imi pemriteam sa ma gandesc un pic la ea..

Ajungem, ma intreaba daca ii pot lasa numarul de telefon, vrea sa se revanseze cumva si sa iesim in zilele ce urmeaza.
Ma intreaba cati ani am si ramane surprinsa ca si-a gresit estimarile cu vreo 5 ani in minus. Imi spune despre ea ca are 36 iar Marcela 35. Wow, la Marcela nu ma asteptam la mai mult de 25 dupa cum spusesem, pf.. superb.

Mihaela ma saruta.

Raman un pic surprins pentru ca era una dintre datile in care situatia creata nu preconiza ceva de genul asta. Raman cu ochii la ea si nu spun nimic, parca eram intr-un stand by conditional. Ma gandeam ca totusi Marcela este mault mai pe gustul meu.
Ies din masina sa ii deschid usa, imi sare iar cu limba in gura si isi face de cap in timp ce eu reactionam oarecum cu intarziere..
Isi infige mana intre piciaorelele mele si ma strange.. Mihaela continua sa ma sarute si ma desface la pantaloni. Suntem in parcarea din spatele blocului si poate veni oricand cineva, chiar daca este deja ora 3 dimineata.
Se aseaza pe scaunul pasagerului din nou, cu fata la mine care ma sprijineam de usa crezand ca urmeaza sa o inchid.. dar nu.. Mihaela imi desface pantalonii iar eu raman cu acelasi efect intarziat in reacti.

WTF!??? -aaa.. frate stai asa ca nu planificasem asta, de fapt nici nu ma dusesem cu gandul ca as vrea ceva de genul asta acum.. hmm, pana sa temrin eu in gand toata fraza asta Mihaela deja isi sprijina buzele de abdomenul meu iar pula incepe sa reactioneze intr-un tarziu.. se trezeste agale si usor bulversata, precum stapanul. Dar totusi.. se executa sex oral nu poate ramane indiferenta.



Asadar.. ma conformez si eu, iar Mihaela se afla acum la capatul unei puli erecte in toata splendoarea, si-o infige pe gat cu zgomot si ma strange de fund. Inca nu prea inteleg exact de unde si cand a inceput, daca este sau nu in regula, dar deja e prea tarziu pentru calculele astea. Imi morfaie pula cu abilitate si se uita in ochii mei ca o hiena fericita de prada ei..

-Ai o pula faina - in timp ce se plesneste cu ea peste fata

M-a supt is inghitit si iar supt si iar inghitit pana m-a simtit ca ii explodez in gura. Mi-a inghitit toata sperma de parca ar fi baut cel putin ambrozie iar dintr-o clipa in alta parca ma asteptam sa ii vad cum i se aprind ochii la propriu.

Raman in aceiasi pozitie nemiscat si ma inchide la pantaloni cu grija, se ridica si ma intreaba daca urc.
Intrebarea asta imi pica iar cu virgula, moment in care suna telefonul.. ah la dracu sunt pretinii pe care mi-i lasasem in club, carora le spusesem ca ma duc la masina 10 minute..

Probabil a fost telefonul salvator dintr-o situatie in care nu stiam ce sa fac. M-am scuzat politicos, a ramas ca ne revedem in oras la o drincuiala curand.

Totusi, sunt decis, trebuie sa vad cum ajung la Marcela, este foarte frumoasa.


8 comments:

  1. Ahahahha cred ca esti primul barbat care ramane socat de un sex oral neasteptat si nu se bucura de el 100% :)) altul in locul tau probabil dadea o petrecere ceva dupa, dar na, nu oricui i se intampla asa ceva :D

    ReplyDelete
  2. =)) mah dar ia sa povestesti si o sitatie care n-a iesit asa chiar cum ai vrut tu...:-?
    eu st, vreun moment penibil sau faze care.. nu-s asa de reusite :)) ca banuiesc ca ai avut si de-astea ;))

    ReplyDelete
  3. @nupreatarfa nu eram socat, eram in dubii, pentru ca eu ma gandeam ca o vreau pe cealalta tipa, iar acum va fii mai aiurea pt k s-a intamplat asta..

    @nimph am mai povestit situatii cu FAIL. Urmatoarea o sa fie cu fail nah, ca sa iti satisfac dorinta.

    ReplyDelete
  4. Momentele neprevăzute sunt cele mai intense și mai plăcute situații în care se poate afla cineva :))

    ReplyDelete
  5. :)))))) drace :)) ma amuza postarile tale =))

    ReplyDelete
  6. E totusi neverosimil cum de ti se face pe plac mereu peste masura, chiar si atunci cand te gandesti in alta parte. Te imaginezi numai si numai victorios. Scena cu felatia din spatele blocului la patru dimineata e o inventie penibila. Nicio femeie nu bea sperma dintr-o p... nespalata, asa hodoronc-tronc. Te crezi tu cel mai tare din parcare, dar visezi aiurea si in asemenea cazuri nu esti excitant. Bine zis, incearca sa povestesti cand nu ti-a iesit dupa cum doreai, cand chitaiai pe langa vreo tipa si ea abia astepta sa scape de miorlaielile tale de motan supraincalzit. Sa te vedem!

    ReplyDelete
  7. Mara faptul ca tu ai un fel de a fi nu inseamna ca toate femeile sunt fabricate pe acelasi calapod.

    Daca ai sa citesti in urma, am avut postari in care am dat cu fail si auto ironia a fost parte integranta a ceea ce am scris.

    Nu stiu cu ce barbati ai iesit tu draga mea, dar eu am 'prostul' obicei sa ma spal zilnic si MAI ALES inainte sa plec din casa urmand sa ies in oras pe undeva.

    Daca tu ai intalnit barbati care NU faceau asta, repet, nu inseamna ca toti suntem facuti din acelasi aluat - o teorie aberanta.

    Faptul ca tu nu ai inghiti niciodata sperma unuia in spatele blocului la 3 dimineata nu inseamna ca nu exista femei care nu o fac, iar frusrtarile de orice factura le inteleg. Nu le condamn.

    Ce nu ai priceput tu, este ca eu nu incerc sa fiu excitant, probabil ca s-a perceput gresit, nu vreau sa excit pe nimeni, nu vreau sa laud pe nimeni.. cine sunt eu? ma cunosti? la ce mi-ar folosi a ma lauda? fix zero.

    Povestesc lucruri care mi s-au intamplat si pe care am considerat ca ar fi pacat sa le dau uitarii intr-un colt de minte ce la un moment dat le va ingramadi in cufarul uitarii sub un colb gros cat degetul.

    Ieri aveam de gand s apovestesc un FAIL, dar asa a fost sa fie cu patania aceea si am vrut sa o scriu.

    Daca tu crezi ca eu fantasmez aici, ar fi de mai bun augur sa nu iti mai pierzi vremea pe aici, poti face lucruri mai utile.

    seara buna

    ReplyDelete