Thursday, October 20, 2011

de ce insala femeile...?

Astazi voiam sa discut despre un fail, dar il aman pentru ca mi-am adus aminte de un alt subiect.

In momentul de fata sunt din nou amantul unei femei casatorite. Sunt din nou acela care ii rasfata simturile si gandurile, sunt cel care o arunca pe pereti cand isi doreste un orgasm si .. si uneori ma cuprinde tristetea cand meditez la esenta lucrurilor.

De ce a ajuns aici? De ce se intampla asta? Sunt eu de vina?
Nu, cu siguranta nu eu sunt cel de vina, daca nu ma gasea pe mine ar fi fost altul iar la halul in care arata specimenul jur ca era pacat sa o las de izbeliste pe mana altuia.

De ce se intampla? Multi ar cataloga din start - femeia e curva. Da, in unele cazuri poate asa este. Dar situatiile sunt mult mai complexe de multe ori. Sunt femei care nu au mai facut asta pana acum, sunt femei care nu se gandeau vreodata ca ar ajunge la o asemenea solutie pentru a evada din dormitorul conjugal unde nu li se mai ofera pasiunea dupa care tanjesc.

Asta poate fi cauzata iar de mai multi factori, si-a gasit el o amanta, el s-a plictisit de ea, el sufera de o boala etc.

Femeile sunt niste creaturi foarte complexe, din pacate sau din fericire trebuie sa ne adaptam la situatia asta noi ca barbati si sa pricepem ca cel mai important lucru pe lume nu este acela de a intelege femeia - eroarea asta ii aduce pe multi in sapa de lemn si destui sfarsesc prin gesturi extreme.


Nu am sa ma hazardez in filosofarea eternului feminin si al quintesentei pe car eindraznesc a o cataloga abstracte in ceea ce priveste gandirea femeii.

Femeile nu sunt proaste sau idioate, pur si simplu au alt sistem de functionare. Sunt scrise in alt limbaj de programare, studiaza dupa alte carti de fizica decat cele batute in cuie de mii de ani.

Sa incerci a genera sursa unei actiuni feminine pare a fi un caz similar cu al lui Tezeu in labirintul lui Dedalus.

Si atunci revine iar intrebarea, de ce insala femeile?
Calea catre raspuns este barata insa de intrebarea in sine. Am ajuns la concluzia ca intrebarea asta nu isi are sensul. Nu are nici o finalitate intr-un sens palpabil. Daca esti doar curios, atunci esti destul de idiot sa iti mananci neuronii cu astfel de curiozitati.

Exista femei care isi iubesc sotii extrem de mult si totusi.. ii insala. Este un paradox nu? Pai nu.. pentru un barbat este un paradox, o femeie va intelege acum ce spun. Il iubeste si isi doreste sa fie cu el, nu vrea sa plece, insa, isi instraineaza trupul unui amant.
Sotul nu mai are chef de sex cu ea. Sotul nu are o amanta. Va suna aiurea? Ei bine sunt atat de multe variabile si atat de multe situatii incat nu va imaginati, iar eu, m-am lovit doar de cateva.
O alta femeie care nu vrea sa plece de langa sotul ei dar se azvarle in bratele adulterului. Imi spune ca de ani de zile isi inhiba dorintele pe care el i le considera perverse, ii place sexul anal si ii place sa ma port dirty cu ea, totusi, il iubeste si nu s-ar despartiu de el in nici un caz.

Credeti ca asta ar fi insa raspunsul pentru intrebarea de mai sus? In prima instanta poti spune ca da, insa nu este asa de simplu. Da, acesta est eun raspuns, dar nu cel mai cuprinzator.
Ne putem multumi cu un surogat de raspuns, este important sa nu cautam mai departe, vom ajunge la nebuni, noi barbatii nu suntem pregatiti pentru a ne aventura in mendrele mintii feminine.

Nu pentru ca suntem cretini sau superficiali, suntem doar pe alt sistem de gandire.
Totusi.. ele nu pot fara noi si vice versa. Sunt multi barbati care spun ca, 'da domne e mai usor pentru femei..' Ei bine, nu. Si ele isi doresc pula, si ele doresc sex, se exprima insa altfel. Noi barbatii avem un aer usor mai primitiv probabil, pentru ca totul reducem la schema 'cauza-efect-solutie'.
La femei exista doar 'efect', restul acestui lant insa .. ramane o nebuloasa.

18 comments:

  1. vezi ca inca imi esti dator cu un fail [-(
    cat despre subiectul ales de tine, mi-a amintit de ceva ce am citit zilele trecute: in Hong Kong, o femeie înşelată nu va fi condamnată la închisoare dacă îşi ucide soţul infidel, dar numai dacă va reuşi să facă acest lucru cu mâinile goale. În schimb, un bărbat înşelat îşi poate ucide soţia prin orice manieră doreşte.
    bizar, nu?

    ReplyDelete
  2. in nu stiu ce marlanie de tara islamica daca aia il insala el o omoara cu pietre, daca el o insala este obligat sa isi ceara scuze public de trei ori. sublim sau ce...?

    ReplyDelete
  3. Eu sincer nu inteleg de ce conteaza pentru unii de ce inseala femeile...bine daca esti in postura celui inselat si afli e normal sa te intrebi dar daca nu de ce te intereseaza?
    Adica oricum nu putem da un raspuns exact desii mereu se gasesc "scuze" si "motive".
    Inselam si gata ce atata filozofie pe un subiect care tine strict de persoana respectiva.

    ReplyDelete
  4. Sincer iti zic. Ca femeie daca te respecti pe tine nu ai pentru ce sa inseli. Mi se pare normal in momentul in care vrei altceva sa te descotorosesti de ceea ce ai in momentul respectiv. Cat timp un barbat nu te inseala tu de ce l-ai insela? Daca te inseala il lasi si mergi mai departe. E simplu!
    App banc despre femei:
    Niste oameni de stiinta au descoperit ce-si doresc femeile. Pana sa faca publica descoperirea femeia s-a razgandit.

    ReplyDelete
  5. lost : tare bancu :))
    iar in ceea ce priveste subiectul, se vede ca nu ai fost pusa in situatia asta si de aceea judeci cu usurinta. si eu am facut la fel...
    o femeie nu inseala pt ca este inselata. stiu pe cineva care si-a inselat sotul pt ca nu exista pic de comunicare intre ei. sotul statea mai mult beat, era agresiv etc. in schimb amantul (mai urat si nu la fel de dotat ca sotul) a stiut cum sa-i intre pe sub piele si i-a oferit fix ce-i lipsea ei : intelegere, afectiune, un umar pe care sa planga...
    altele o fac doar pt ca exista atractia aia de moment...si nu se gandesc ca acasa au un barbat care le iubeste...nici nu pot risca sa renunte la o relatie de lunga durata pt o aventura; pentru ca atractia ca si frumusetea vine si pleaca, in schimb intelegerea, sau o relatie in adevaratul sens al cuvantului mai greu...
    multi o sa zica pai bine frate daca are de toate acasa de ce o mai face? nu are de toate!! ceva scartzaie, ceva nu merge asa cum si-ar dori ea. altfel nu ar cauta altceva.
    se zice ca tot timpu cauti ce nu ai...
    si ma opresc aici. e primul post si nu vreau sa plictisesc :)

    ReplyDelete
  6. Laura bine ai venit.
    Si da femeile inseala pentur ca acasa le lipseste ceva.. acesta este de fapt raspunsul simplu si la obiect :) - femeile nu sunt insa creaturi simple de loc :P

    ReplyDelete
  7. din graesala pe blogul tau :d De ce insala femeile??? Pt ca barbatul nu le satisface( fizic si/sau emotional) ... si cu asta am spus tot

    ReplyDelete
  8. oare ..as putea sa te intreb tu de ce inseli???? :d chiar is curioasa ..de ce un barbat ca tine insala - sau hai sa spunem isi schimba asa des partenerele??? Pt mine asta a ramas si inca ramane nebuloasa...

    ReplyDelete
  9. Red, am inselat mereu pentru ca sunt extrem de activ dpdv sexual si nu rezist sa nu am cand imi doresc.

    Plus de asta farmecul si exuberanta femeii ma fascineaza, sunt un afemeiat intr-un sens al cuvantului deloc peiorativ si depreciativ la adresa femeilor.

    De absolut toate femeile de care ma simteam atras nu-mi infranam dorinta de a le avea.

    Stiam ca voi continua sa fac asta pana cand va aparea EA, acea EA care sa imi suceasca lumea si care ma faca numai al ei...

    EA a venit, a macelerit si a plecat..

    Am revenit la starea de dinainte, altfel riscam sa ma sinucid la propriu..

    ReplyDelete
  10. ce imi "place" mie ca barbatii pot sa fie afemeiati, in schimb femeile sunt curve nenorocite!!
    oare cand o sa scape lumea de mentalitatea asta?
    pe un alt blog cineva m-a facut curva doar pt ca sunt olteanca...fara sa stie nimic altceva despre mine.
    "frumos" ce sa zic...

    ReplyDelete
  11. In opinia mea fiecare este libes sa isi traiasca viata cum isi doreste indiferent de sex.

    cat despre frustratii care catalogheaza femeile dupa asemenea etichete de colt de strada, nu stiu daca are vr'un rost sa te agiti.

    ReplyDelete
  12. Femeile comit adulter pentru ca uita foarte repede mancarea de acasa si ajung sa serveasca masa in oras. :)

    ReplyDelete
  13. Cam tarziu pentru raspunsul meu...
    1. Daca insala e curva . Ha! Buna asta...dar barbatul daca insala ...e ...barbat. Si atat. Nu? De ce ?? Atat femeia cat si barbatul insala pentru ca prin natura lor sunt poligami...omul este facut sa fie poligam. Dar de secole,de cand religia este la putere(si asta din totdeauna) femeii i s-a bagat in cap ca ea trebuie sa fie fidela barbatului sau...sa fie cu un pas in urma lui. Femeia adevarata este femeia care atunci cand simte ca ii lipseste ceva ,are curajul sa caute si in alta parte..inseli pentru ca iti lipseste ceva,inseli pentru ca noutatea este un cuvant strain relatiei...si cum nimeni nu vrea aceeasi ciorba la aceeasi ora 365 de zile din 365...

    ReplyDelete
  14. eu nu am spus ca o femeie care inseala este curva, iar pt barbati este ok.

    ReplyDelete
  15. Vreau să mulțumesc DR.WEALTHY pentru că aduce bucurie și fericire în relația mea și cu familia mea. Mi-am pierdut logodnica și am avut nevoie de ajutor până când am găsit DR.WEALTHY un caster de vrăjitoare de sex masculin și mi-a dat asigurări că îmi voi primi logodnicul în două zile după ce vraja a fost aruncată. două zile mai târziu, mi-a sunat telefonul și, atât de șocant, a fost logodnica mea care nu m-a sunat de mult și mi-a cerut scuze pentru ruperea inimii și mi-a spus că este gata să-și dedice tot restul vieții cu mine. DR.WEALTHY a eliberat-o pentru a ști cât de mult am iubit-o și am vrut-o ...... acum eu și logodnica mea trăim o viață fericită, iar iubirea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte de despărțirea noastră .. Toate mulțumesc pentru DR.WEALTHY pentru munca excesivă pe care El a făcut-o pentru mine. Mai jos este adresa ei de e-mail în orice situație în care suferiți de o pauză cardiacă și vă asigur că așa cum a făcut-o pe a mea pentru mine, cu siguranță vă va ajuta și voi. E-mail: wealthylovespell@gmail.com Whatsapp +2348105150446

    ReplyDelete
  16. Sunt foarte surprins de experiența miraculoasă și de miracolele Dr. DAWN care sunt distribuite pe internet și în întreaga lume. Cum a făcut o treabă grozavă, ajutând oamenii din întreaga lume să-și aducă înapoi imediat iubitul pierdut. el a ajutat să-l aducă înapoi pe fostul iubit, i-am spus despre soțul meu care m-a părăsit acum aproximativ 7 luni și a plecat de acasă cu tot ce aveam, am rămas uimit când mi-a spus să zâmbesc și să mă odihnesc și m-a asigurat că se va ocupa de tot. doar 72 de ore. După a doua zi, soțul meu m-a sunat, am fost atât de șocată, că am ridicat și nu mi-a venit să cred urechilor, că de fapt m-a rugat să-l iert și a făcut promisiuni la telefon. S-a întors acasă și mi-a făcut și un cadou foarte frumos doar pentru el pentru a-mi dovedi dragostea, am fost atât de fericit că l-am întâlnit pe Dr. DAWN a trebuit să-i sune și să-i mulțumesc, el doar a spus că ar trebui să împărtășesc vestea bună peste tot în lume, ei bine, dacă aveți nevoie de un vrăjitor eficient și real în dvs. viata pentru orice problema il puteti contacta pe Dr. DAWN prin email-ul sau: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp :+2349046229159

    ReplyDelete
  17. După 5 ani de căsnicie cu soțul meu cu 2 copii, soțul meu a început să se poarte ciudat și să iasă cu alte doamne și mi-a arătat dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că divorțează de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre aventura lui cu alte doamne, eu a fost total devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre un vrăjitor pe internet numit Dr DAWN, care îi ajută pe oameni cu probleme de relație și căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit dacă așa ceva va exista vreodată, dar am decis să o fac. Încearcă, când l-am contactat, m-a ajutat să fac o vrajă de dragoste și în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine și a început să-și ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu alte doamne și ai lui cu mine definitiv și pe bune. Contactați acest mare vrăjitor de dragoste pentru relația dvs. - problema căsătoriei sau a infertilității trebuie rezolvată astăzi prin: ( dawnacuna314@gmail.com )
    sau direct WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  18. PUTERI SPIRITUALE DRAWN POT AJUTA LA REZOLVEA URMĂTOARELOR,
    WHATSAPP: +2349046229159

    1> Aduceți iubitul pierdut în 24 de ore.
    2>Vraja norocului pentru probleme financiare.
    3>Protecție la locul de muncă.
    4>lucrare neterminată de la alți vindecători și profeți tradiționali.
    5>Problemele de căsătorie pot fi rezolvate, de exemplu, opriți-vă partenerul să înșele.
    6> Vrăji de divorț.
    7> Probleme de concepere la femei.
    8>Legarea iubitorilor.
    9> Promovarea muncii
    10>Atracție de afaceri.
    11> posedă putere.
    Luați legătura cu DR DAWN pe Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete