Tuesday, August 30, 2011

se pune?



..se intampla in cretacicul superior, pe la 17 ani.
Era prima tipa din viata mea la modul mai serios, 2 ani a durat relatia noastra adolescentina, prima dragoste nu se uita si nu dureaza pentru totdeauna, acum e funny, atunci era tragic.
Lucrurile se desfasurau cu rapiditatea unui melc pe turbo, abia dupa un an de zile mi-am luat inima in dinti si am inceput sa imi las mainile sa o exploreze dincolo de bluza, fusta, pantaloni.. sau alte nuante textile.

Ne sarutam cu foc pe canapeaua ei din sufrageria care pe jos nu avea linoleum sau parchet precum toate apartamentele unor oameni de conditie medie, ci marmura. Mainile ne alergau frenetic unul peste celalalt si pentru prima data i-am simtit sanii in palma.
Acum poate nu mai pare la fel de senzational, dar nu stiu, pe atunci adolescentii nu erau atat de extrovertiti, iar intimitatea celor doi se pretuia mai mult.

Fierbeam amandoi si la un moment dat canapeaua nu a mai fost de ajuns, am simtit ceva rece pe spate dar nu pentru mult timp, marmura din care era facuta podeaua s-a incalzit si ea, ori nu simteam noi amanuntul asta.
Disperarea explorarii trupurilor continua, ii desfaceam cate un nasture la pantaloni iar apoi saream cu mana in alta parte, gen ca si cum nu as fi fost oarecum 'interesat' sa ajung intre picioarele ei.. fara jeansi.. atat de repede. Clar nu era asa, imi pocneau venele de adrenalina.

In timp ce ne tavaleam pe marmura rece ca gheata ne loveam de scaune, usi de bar deschise, picioarele zvacneau necontrolat si mare noroc am avut cand am lovit biblioteca iar langa noi a azut un DEX de cateva kile..
'Intamplarea' face ca fix in acel moment varfurile degetelor mele taman 'razbisera' de tivul chilotilor ei, cu tinta precisa, iar cand dex-ul a facut trosc pe podea a incremenit cu privirea la el iar in acelasi timp mana mea se umpluse.. curgea toata iar chilotii erau uzi, unul dintre degete imi ajunsese pe clitorisul ei umflat de sange si iesit dintre labii..

Respira sacadat si avea convulsii, eram atat de excitat incat la un moment dat m-am oprit pentru ca mai aveam putin si terminam eu in pantaloni.. mi-a strans mana si a urlat scurt, strident, imi smulsese carnea de pe dosul palmei cu unghiile.. am simtit ceva ud in pantalonii mei si penisache imi zvacnea precum un peste caruia ii dai drumul din undita pe uscat..

Am cazut lati amandoi cu ochii in tavan.

Acum va asteptati probabil ca la un urmator posting sa va scriu cum a decurs si 'prima data' cu ea nu? Ei bine.. nu a avut loc, ne-am despartit dupa 3 luni iar noi in doi ani nu ne-am tras-o niciodata, insa dupa ce ne-am despartit, ea s-a 'cuplat' cu un tip si am aflat apoi ca si-au tras-o dupa 2 luni...
deci cine-i prostu'??? ha ha ha.

13 comments:

  1. ha ha ha, frate esti penal!
    astept sa mai postezi :))))))))

    ReplyDelete
  2. :)) ce sa zic..esti amuzant cum am mai spus..dar e nasol finalul:))
    vb aia "ti-a tras clapa"

    ReplyDelete
  3. this is real life, ne mai luam si in freza uneori hi hi. important e cum privin situatia apoi :P

    ReplyDelete
  4. app sunt curioasa..daca poti sa zici c-am ce varsta ai..de ex inte 20 si 24..sau ceva de genu:)
    am mai intrebat-o asta pe o fata tot asa e anonima si isi povesteste experientele sexuale..dar nu mi-a zis decat ca incepe cu 2 :))

    ReplyDelete
  5. :))
    intre 25-35.
    care este linkul acelui blog? merci.

    ReplyDelete
  6. http://nupreatarfa.blogspot.com/
    asta este linkul
    app, ms de rasp
    :)

    ReplyDelete
  7. dap, ei trebuie sa ii multumesti, dar pana la ea, tot hazardul m-a luat de manuta si m-a indreptat catre tine intr-un final.

    sau cum se spunea?.. toate drumurile duc la roma..?

    ReplyDelete
  8. vad ca esti destul de apreciat pe aici :)
    cred ca o sa devin si eu o fana :))))

    ReplyDelete
  9. Mama ce stil agitat de a scrie. Imi place. Imi fug ochii pe monitor dintr-o parte in alta.

    ReplyDelete
  10. :P ma bucur obor ca va foarte plac, si ca sa citez un fragment preferat din copilarie: 'da-o mai departeeeeee!!!'

    ReplyDelete
  11. Foarte tare, imi aduce aminte de mine, aceeasi varsta, tot prima iubire, tot liceu.
    Bun, trebuie sa imi scriu si eu intamplarea. Multumesc :)

    ReplyDelete