Wednesday, August 31, 2011

in sfarsit.. inauntru.


Dupa despartirea de prima dragoste lucrurile erau destul de in ceata, dar viata merge mai departe iar una dintre intamplarile vietii pe care le asteptam cu ardoare era.. 'the big moment to come'.

Stateam in camera mea intr-o zi de vara si cu vacanta in desfasurare, pe vremea aceea ma jucam inca la PC. Intre timp vine o colega in vizita la sor-mea, sa lucreze impreuna la nu stiu ce materie. O mai vazusem de cateva ori pana in momentul acela, dar nu o bagasem de seama in mod deosebit, nu era frumoasa, dar nici urata.

Nu stiu cum se face ca sor-mea pleaca din casa pana la piata si eu, politicos din fire, nah, sa nu las fata singura - ii tin companie. Texte generale de omorat timpul si fara nici o intentie din partea mea in vreo directie. La un moment dat incepe sa imi povesteasca ea cum ca tragedia vietii ei este legata de un baiat de care s-a indragostit si caruia nu i-a spus niciodata. Tipul in cauza era prietenul unei bune prietene a ei din acelasi liceu, suferea in tacere si nu putuse vorbi cu nimeni despre asta - ma intrebam eu de ce dracu imi povesteste taman mie.

La un moment dat incepusera sa i se umezeasca ochii, eu baiat finut, ma duc sa o iau in brate si sa ii spun cate una alta, sa o inbunez, nu aveam nici o alta intentie vis a vis de ea..
La un moment dat, vazand ea ca eu nu intreb mai detaliat cine e tipul ma intreaba.. 'vrei sa stii cine e tipul?' Moment in care m-am prins ca eu eram acela, am facut pe prostul si am intrebat-o cine este; evident.. nu ma inselasem.

Nu am apucat sa inghit bine 'vestea' ca m-am si trezit invadat de o limba flamanda care m-ar fi jupuit de viu fix in acel moment. Eu, luat prin surprindere, am zis ca.. 'uat da fac, aia e..' si m-am conformat.
Incepem apoi sa vorbim mai detaliat si nu stiu cum veni vorba cum ca la ele in liceu lumea spune ca sunt o clasa de curve si ca uite ce urat vorbesc oamenii si bla bla bla..
La o ora dupa ce ea imi spunea treaba asta, deja era cu toata mana in pantalonii mei, in sfarsit reusise materializarea viselor ei erotice si nu stia acum de unde sa ma apuce mai intai.

S-au incins apoi spiritele si ne-am mutat la mine in camera unde situatia a 'degenerat', eram doi disperati care aruncau cu hainele in stanga si in dreapta, precum ulii infipti in prada, eu disperat ca poate o sa ma dezvirginez, ea disperata ca in sfarsit ma avea..
Dupa sfarcuri in gura, coaie stranse in palma, clitoris innebunit cu degetele si gemete ce tradau dorinta, la un moment dat se opreste si.. : 'ai prezervative?'
Eu, care banuiam ca ne-o vom trage, totusi nu indrazneam sa fac pasul cel mare.. sa-i arunc chilotii si sa ma infig in ea, asteptam sa o vad cat de departe merge, nu voiam sa comit vreo prostie..
Ma uit la ea si ii spun.. ca nu am, in 5 minute eram afara si deja intors cu prezervativele 'in dinti' cum s-ar spune.

Sor-mea facea lectiile singura deja in bucatarie, prefacandu-se ca nu stie ce se intampla, fata cu bun simt ce sa mai.

Ma intorc in camera, statea sub patura, dezbracata si ma astepta.. cearsaful era ud sub ea iar pasarica ei grasana, proaspat epilata, ma arunca in transa, era prima data cand vedeam asa ceva la modul asta, nu prin jeansi, nu prin chiloti, era acolo, toata.. asteptandu-ma pe mine.
Nu mai tin minte cum am reusit sa ma dezbrac, retin insa faptul ca m-am luptat disperat cu ambalajul prezervativelor pe care nu reuseam sa il desigilez..
Am razbit, tin prezervativul in mana si ma uit la el sa vad pe ce parte il pun, citisem o goraza de articole despre asta.. ca orice adolescent logic..

'Of la dracu ce ma strange saracia asta' imi spuneam in timp ce incercam sa intru in ea, total stangaci si fara sa am vre-un habar de cum, unde etc. Mai cu seama ca prin cauciucul ala nu simteai exact 'pe unde te afli'.
Frustrarea pusese deja stapanire pe mine si eram oarecum 'panicat', la un moment dat imi spune - Stai..! Imi ia penisul cu mana si mi-l pune unde trebuie in acelasi timp tragandu-ma in ea cu cealalta mana care si-o postase pe fundul meu..



-Uau!!
-Esti ok!? intreb eu..
-Da, dar intra inceeeeeet, esti... - moment in care a dat capul pe spate si respiratia incepea sa ii fie din ce in ce mai sacadata

Simteam cum vaginul ei ma strange mai puternic decat o facea deja prezervativul ala pe care il uram, simteam pentru prima data cum e sa fii inauntru la propriu si incercam sa ma dezmeticesc; in acelasi timp eram si foarte excitat, deja ma ingrijoram ca voi termina foarte repede..

Am intrat 'tot' in ea si ma tinea de fund ca si cum nu si-ar fi dorit sa ma misc inca, ii simteam vaginul cum pulseaza, respira sacadat si tinandu-ma apoi in brate imi spunea sa incep sa ma misc incet..

Nu am reusit sa fac prea multe miscari pentru ca la un moment dat am simtit cum pur si simplu ma cuprindea o stare ce nu o puteam opri sub nici o forma, tasnea sperma din mine cu asa putere incat pentru o clipa am crezut ca o sa rupa cauciucul..

Adevarul nu era departe, cand am iesit din ea, prezervativul era rupt la jumate si va asigur ca erau brand name.
Ne-am aruncat in dus discutand apoi despre pilula minune si ca trebe sa adoptam varianta de urgenta pentru backup, am fugit apoi la farmacie si am luat Postinor.. faimosul Postinor..
Am condus-o acasa si ma simteam oarecum prost, pe langa faptul ca fusesem un lamer care a terminat in 3 minute, mai era si faptul ca eu nu voiam o relatie cu ea.. dar hey.. la dracu .. taman ma dezvirginasem, hmm..  nu puteam sa ma port ca un nemernic acum si sa hurt her feelings.

Am avut o relatie efemera de vreo 3 luni apoi cu ea, in care a inteles ca nu ne potrivim si ca dementa aceea de moment a fost.. un moment de sine statator.

21 comments:

  1. woow:))
    esti haios
    in sf vad si eu un blog in care isi spune un baiat experientele sexuale:)
    vreau sa zic..adica,e interesant sa vad exact cum gandeste un baiat vis a vis de viata sexuala

    ReplyDelete
  2. multzam, daca ti-a placut, da mai departe sa ii bucuram si pe altii cu debitarile mele. :P

    ReplyDelete
  3. bun venit si sincer abia astept noi postari , sa vad ce credeti voi cu adevarat despre noi .

    ReplyDelete
  4. multumesc, dar totusi, tine cont ca aici nu vei afla ce credem 'noi' despre 'voi', ci numai felul meu de a fi, de a gandi..

    ReplyDelete
  5. Mie imi place cum scrii si tine-o tot asa ca esti primul de profil din cate stiu pe blogosfera, sunt multe fete care povestesc, dar baieti pauza !

    ReplyDelete
  6. felul tau de a fi , de a gandi mi se pare cu mult diferit fata de a altor baieti ( barbati ) , datorita indraznelii tale de a avea acest blog , lucru pe care eu il apreciez.

    ReplyDelete
  7. aprecierile voastre imi exalta cheful de a ma desfasura in continuare.
    Nu stiu daca mai exista barbati care scriu pe tema aceasta, cu toate astea nu inventez eu nimci aici, roata exista de mult.

    Rosaila, ma tot invart in jurul cozii de mai bine de un an sa fac blogul acesta, iar taurul de coarne l-am ingenuncheat intr-o zi in care turbam de plicitseala aici la birou si am zis.. uat da fac.. let's roll..

    ReplyDelete
  8. asta imi si doresc , sa scrii in continuare.
    Ma bucur ca ai invins taurul acela , dar ai grija sa nu te ingenuncheze pe tine mielul.
    ai trecut de ce era mai rau. sincer mie mi-a fost frica la inceput cand am creeat blogul, imi era frica ca oamenii ma vor critica dar acum nu mai conteaza ce spun altii .
    eu iti urez multa bafta , multi cititori si muuulteee experiente sexuale.
    si un ultim sfat : sa nu te lasi niciodata de scris din cauza oamenilor .
    si eu am fost criticata , dar asta sunt.
    te pup

    ReplyDelete
  9. Singura frica pe care o am este ca la un moment dat cineva sa nu se regaseasca pe aici.. voi eivta sa reliefez anumite chestii personale desi detaliile sunt cele care imi aprind simturile..

    dap, nu ma voi lasa de scris din pricina unora, tastele sunt la mine plus de asta am o vorba 'cine nu poate sa ma inghita, poate sa ma suga!'

    pup u

    ReplyDelete
  10. incepe sa-mi placa blogul tau:))

    ReplyDelete
  11. i read the post and you know that I love your phrases

    ReplyDelete
  12. My brother from another mother! :))

    ReplyDelete
  13. @secsinblog Amuzanta intamplare si totusi nu departe de mine, ma amuza faptul ca nu am fost si eu singurul lamer care a terminat in 3 minute prima oara...

    ReplyDelete
  14. haha, deci stai linistit ca prima oara toti temrina in 3 minute, nu are cum altfel :)) haha.

    ReplyDelete
  15. am si eu o intrebare...fata stia ca esti virgin?sau nu te-a lasat orgoliul sa-i zici?

    ReplyDelete
  16. ce legatura are orgoliul in ecuatia asta?
    i-am spus dupa ceva de gen 'dupa cum ti ai dat seama probabil, this was the 1st time..'

    ReplyDelete