Monday, August 29, 2011

de bun venit

de ce fac asta..!?
multi vor striga 'din frustrare!', hmm, frustrare din ce motiv? Absolut tot ceea ce voi scrie sunt lucruri intamplate, traite de mine.
Se vor mai gasi destui sa urle ca un impotent cu vise erotice s-a gandit a-si masturba neuronii pe aici. Altii ar putea spune ca vreau doar sa ma laud si ca 10% este real iar restul sunt fantasme.


Am un singur argument pentru voi cei care il vetiinterpreta pe Toma Necredinciosu' in zilele sale de post si rugaciune: numele meu va ramane anonim taman pentru a nu exista vre-un gand ca as trage foloase de pe urma celor scrise.
Si daca scriu ca am scula de 3 metri va trebui sa ma credeti, pentru ca nu imi va folosi la nimic dupa ce voi apasa shut down la pc inainte sa ies din casa pentru a merge sa-mi vad de viata mea reala dincolo de acest mediu virtual, pentru ca da, sunt o persoana activa a carei viata nu se desfasoara in jurul calculatorului.

Fac asta strict 'for fun' si pentru ca ma gandeam de mult sa imi insir toate cele intamplate in viata mea din punct de vedere sexual.
Plus de asta nu sunt singurul din lume, nu sunt singurul care scriu despre asta si nici cel mai 'smecher natural' in domeniul secsului, nu imi asum nici un titlu de guru sau de mai stiu eu ce meserias.. chiar sunt convins ca sunt multi mai calificati decat mine, asadar.. destul intro, sper ca am lamurit-o.

11 comments:

  1. amendeaza ce nu iti place, da mai departe si altora daca agreezi :)

    thnx 4 comment :P

    ReplyDelete
  2. Acum ne avem unul pe altul eu o nu prea tarfa, tu un tarf, sau nu prea tarf?

    ReplyDelete
  3. un tarf sau nu prea tarf.. this is the question, doamne ce blasfemie Hamletiana..

    dar dupa cum 'baietii' scriau in cartea catilor.. 'sa nu prea curvesti' deci cred ca ne putem analogia.. tu o nu prea tarfa iar eu un nu prea tarf..

    ReplyDelete
  4. Welcome! Pana acum "suna" bine :)

    ReplyDelete
  5. Acum m-am apucat sa te citesc, sper sa descoper ceva interesant, te-am adaugat in blogroll :)

    ReplyDelete
  6. bine.. m-ai gasit :D sa zic asa. si din ciclul leapsa: da mia departe :P

    ReplyDelete
  7. Will do, din ciclul: TAG YOU'RE IT!

    ReplyDelete
  8. senzual, ceva vulg, sexual, firesc...ingrediente suficiente ca să mă intrige și-n același timp să mă facă curioasă de mai mult...am să te citesc!

    ReplyDelete