Friday, August 3, 2012

Super market, super fuck


Dupa cum spuneam, Criana era o adolescenta de 40 de ani, barba-su nu voia sa ii acorde divortul, se complaceau intr-o casnicie ratata iar argumentul lui era copilul.
Kinder avea cam 8 ani, smart kid, ma uitam la el is ma vedeam p emine cand aveam varsta lui. Toate le facea pe dos, incapatanat, minte sclipitoare la toate prostiile. Jucam cu el fotbal uneori.
Eram noul prieten cool al maica-si-i.
Intr-o buna zi, o aduc pe Criana acasa, fi-su era la joaca. Il salut, pleaca fara sa-mi raspunda. Criana il cearta iar eu ii iau apararea 'lasa fumeie cupchilu' ca poate i s-a spart mingea'.
Ajung acasa, suna telefonul.. Criana
-Ba, stai jos!
-huh!?
-Stai jos, trebe sa-ti spun ceva, sa nu cazi din picioare!
-wtf?
-Stii ca azi era ala mic suparat!
-Da!
-Bah retardu' ala de barbate-miu l-a pus sa mi se uite in telefon!
-CE MAAA!?
-Da!
-Ba ala e cretin in pizda mamii lui?
-Am zis ca-l omor!
-Ce a vazut?????
-Tot.... toate pozele in care ma futi, pozele unde ma lingi in pizda, toate nenorocirile..
-Sublim....
-Sa vezi discutii acum..
Ma suna a doua zi, ne vedem intr-un Carrefour sa mancam ceva. Imi povesteste mai pe larg situatia si realizez a nu stiu cata oara ca barba-su ala este un trancalau cu diploma. De fapt probabil incerca sa il monteze pe fi-su cumva in cazul unui proces de divort.
Mizerabil.
Ne plimbam pe la galeriile complexului, schimbam subiectul.
Cornitele dracusorului incep sa ii scapere afara:
-Ma futi? intreaba intr-un rictus pervers
-Unde?
-In pizda as prefera!
-Doooh, aici vrei sa spui?
-Da!
-Unde turbato?
-Hai la WC.. la femei.
-Esti cu pluta.
Ma trage de mana in toaleta femeilor, doua tipe care tocmai ieseau raman contrarite. Ma azvarle numaidecat intr-unul din 'separe'-uri cu mana deja in prohabul meu. Ne sarutam precum un cuplu regasit la capatul unei indelungi asteptari, saliva ne sfaraie pe buze, mainile se inclesteaza in ce apuca.
Ii adun parul in pumn si apoi il strang ferm, din scurt; in tot acest timp madularul meu e prins ca intr-o menghina, are o stransoare sanatoasa in maini, a fost gimnasta blagoslovi-i-as fiinta.
Nu reuseste sa-si abtina prea mult dorintele, se infige cu gura in mine si ma rezeama de usa in timp ce unghiile ambelor maini devin cangele surghiunului pentru fesele-mi cu pilea mult prea delicata pentru un asemenea barbarism.
N-am spus ca nu-mi place..
Criana se infrupta din trunchiul vietii precum un beduin gasit aproape mort de sete in desert, de data aceasta insa plosca vietii este aievea si inghite ca si cum la fiecare rasuflare isi mai adauga inca o or ain plus la durata vietii.
-Vreau sa te fut, ii soptesc printre dinti

Scuipa jucaria si se intoarce apoi cu spatele, fusta ei cu volanase maron deschis nu opune catusi de putin rezistenta, sprijina mainile de peretele opus, ridica ostentativ piciorul pe marginea vasului.
Pantaloni zabovesc in vine si o penetrez in timp ce ii tin fesele departate cu ambele maini, privesc fiecare milimetru cum dispare inauntrul ei, dincolo de labiile-i hamesite se afla un vulcan ce scuipa lava, par a fi eroul din filme care iti baga pielea la saramura benevol pentur salvarea umanitatii.. ei bine nu, de data aceasta eroul isi salveaza doar iubita de la o frustrare crancena ce i-ar fereca iubita in cazul unui orgasm ratat.

O starneste si mai mult, da cu palma in perete si i-o tintuiesc numaidecat. O strang de par, ii trag incet capul pe spate in timp ce ritmul meu creste la portile edenului decadent.
Scanceste infundat, mai are putin si termina, o simt cum vine.. vine.... vineeeeeeee, ii eliberez strasoarea si ii pun mana la gura, musca precum un alienat musca mana celui ca incearca sa il incarcereze in camasa de forta.

Continui sa ma misc, zvacneste toata si o iau in brate, sta cu fundul infipt intre coapsele mele si vaginul ii este asaltat de convulsii, eu inca nu am terminat dar asta ma interesa mai putin, ma multumise mai mult decat suficient faptul ca ea terminase si ca locatia era una dementa rau.

Criana se lasa pe vine si ma lipeste iar de usa, nu se lasa pana nu ii umplu gura cu toata rezerva nationala de zacaminte si minereu.
Se uita la mine, are gura plina si ii vine sa rada, se intoarce si scuipa in closet toata goniseala. Criana nu inghite niciodata.
-Bai astazi esti sarat!
-Eu ti-am zis intai sa mergem la cofetarie, da' tu.. Betmen.. Betmen
Incepe sa rada infundat si ma ia in brate. Scoate apoi capul pe usa, ies dupa ea. Mer

5 comments:

  1. oh ai revenit cu experiente inedite. :P

    ReplyDelete
  2. hehe am experimentat si eu o partida scurta de sex la altcineva in baie (eram in vizita amandoi) cu usa din sticla mata :)). harjoneli, penetrari pe la spate, gemete infundate, gura acoperita de mana si pofte carnale la greu. de multe ori locatia si ca oricand poti fii surprins asupra faptului comis, sporesc dublu excitatia.

    ReplyDelete
  3. ca sa continui povestea: ies din cabina, Criana parul lung, el parul lung. La lavoar, o madam care tocmai ce iesise din alta cabina, cu ceva secunde inainte, se spala pe maini. Se uita la ei scurt, nimic ciudat. Doar ca la un moment dat, lui ii vine geniala idee (in timp ce se spala pe maini), sa o intrebe pe Criana "si acum? ce facem?". Desi parul e lung, vocea este de barbat.
    Biata femeie, a incremenit! A iesit in viteza din toaleta, iar ei au ramas in urma, razand!
    Daca nu a fost inca, va urma si episodul "CIOBANUL este si el om"

    ReplyDelete
  4. deci.. DA! futu-ti curu' tau, what crazy memories.

    SI da dragilor, i-am spus crianei ca este subiect de blog, asadar, a intrat sa completeze povestea..

    merci bestie.

    ReplyDelete
  5. Ce futai. A inghitit tot?

    ReplyDelete