Wednesday, December 21, 2011

inopinant


Aseara pe la ora 22 primesc telefon de la Marry, dap, credeam ca am sa va scriu dupa luni incolo din nou despre ea dar iata ca uneori chestiile inopinate se intampla.

Avea o voce grava:
-Ce faci?
-Bine, o ardeam pe scaun lame..
-Ai treaba, te deranjez?
-Nu, deloc, ai patit ceva?
-Pot sa.. dorm la tine? iar vocea incepea sa ii scape de sub control catre plans..
-Da, binenteles ce ai patit? Esti bine? 

Printe sughituri am nteles ceva de genul ca a dat-o afara din casa cu hainele in brate, am zis ca nu-i adevarat, cine dracu ar face asa ceva !?

Ma urc in masina dau bice pana la ea. Ajung, se urca in masina, incepe sa planga si sa sughite cuvinte de-avalma. Nu intelegeam nimic.
Articula franturi era socata si pana acasa intelesesem ca tipul care era oarecum prietenul ei a dat-o afara din casa in cara ea statea si o subinchiriase de la el pe motiv de cearta in cuplu iar tipul un cretin mitocan.

Dupa inca doua tigari s-a mai calmat, ajunseram la mine in dormitor si tinea un pahar cu apa in mana, sprijinita de pat, am inteles apoi cum era de fapt treaba. Ea se afla in casa aluia nu la ea, si ala a dat-o afara pe un motiv cretin cand se certau, dat afara la modul mizer, deschis usa, aruncat pantofii pe hol si toate cele. Un jeg de om.

Nu am incercat sa o consolez pentru ca era vina ei ca a ajuns in situatia asta, de multe saptamani tipul se purta ca un mitocan si tot felul de prostii.
Am inceput apoi sa vorbim despre tot felul de lucruri si ador treburile astea, cand descoperi pe cineva nou, cand cunosti un alt univers, o senzatie minunata.

Am ascultat muzici dragute si chill, apoi ne-am aruncat sub patura.
Va imaginati ca a urmat niste secs, unul salbatic si pasional.. ei bine.. nu, nu am facut sex.
I-am alintat insa pielea si am mangaiat-o zeci de minute, imi marturisea ca e ceva incredibil, cum de la un om caruia i se milogea de o imbratisare a ajuns in bratele mele unde a regasit atentie si caldura cum nu mai primise de ani la rand.

Are niste sani superbi, sani care imi umplu mana, insa nu mai mari, sani care se excita imediat si au sfarcurile superb proportionate; pielea ii este atat de.. ferma si fina in acelasi timp. Face mult sport, are 33 de ani.

Dimineata i-am spus ca nu am cafea pentru ca nu beau de obicei, dar ciocolata calda se gaseste. Eram in boxeri. Am pregatit canile si m-am dus pe partea ei de pat. Vorbea la telefon si avea capul undeva la nivelul genunchilor mei cand a inchis convorbirea. S-a intins cu privirea catre cana de cioco dar undeva la mijloc si-a intepenit ochii pentru o fractiune de secunda iar gura i s-a intredeschis involuntar ca atunci cand nu te astepti sa vezi ceva - ooops.. erectia mea de dimineatza. Dandu-si seama imediat ca e posibil sa observ a apucat cana in timp ce mi-a multumit.

Si-a savurat o tigare si mi-a povestit ca a dormit incredibil de bine dupa atata timp. Ciudat era ca ne-am culcat pe la 3 si ne-am trezit la 7 si nici eu care sunt rau la nesomn, nu simteam lipa unui dormit mai consistent.

Ne-am sarutat. Da, abia atunci ne-am sarutat si era frenetica in miscari, isi dorea sa faca asta probabil de cu seara inainte.

It was so nice..

4 comments:

  1. Interesantă povestea :)

    ReplyDelete
  2. omule ma faci sa ma indragostesc de tine treptat cu fiecare postare...chestia cu e minunat sa cunosti un alt univers m-a frapat de obicei de la barbati aud ca da a inceput ea sa mi se plinga bla bla bla insa eu ma gindeam in ce pozitie s'o fut... si in general felul tau de a ''iubi'' femeia este perfect in viziuna mea, dar crezi ca ai putea sa iubesti una singura in toate modurile pe care le-ai ''iubit'' pe toate pina acum ?! si sa te opresti la ea??!

    ReplyDelete
  3. s-a intamplat sa existe o Ea pe care am iubit-o astfel, in toate modurile si ma oprisem la ea, dar.. o astfel de fumeie de care sa pic eu in freza trebe clar ca mai are si alte probleme la cap in afara calitatilor asadar.. s-a dus dracului ceva care trebuia sa fie for the fucking ever..

    raspunsul: so.. well, teoretic da, practic.. nu stiu daca va mai fi una ca ea curand in my life..

    ReplyDelete
  4. prima postare a ta care nu prezinta o partida de sex:)
    si mi-a placut. sunt convinsa ca esti un bun prieten

    ReplyDelete