Thursday, December 1, 2011

inceputul e mai greu..

Cu pankista de Constanta a fost o relatie draguta bazata pe sex. Ea la inceputuri si fara un barbat in care sa aibe incredere totala pana atunci, un tip care sa stie ca se paote baza pe el ca discretie si fel de a se purta cu ea.
Eu ma multumeam sa am o tipa care arata bine si care fizic imi furniza tot ceea ce imi place la o femeie: buze carnoase, niste sani mari, ochi patrunzatori, un cur cu forme asezat intre niste coapse generoase iar nu in ultimul rand.. CREIER frate. Aveam ce vorbi cu ea si era challenging.

Se mutase in Bucuresti cu scoala si aveam sa ne intalnim mult mai des acum cand locuiam in acelasi oras.
Nu era demanding si imi intelegea situatia, avand o relatie cu una dintre tipele de care am mai vorbit aici.

Cand a vazut-o prima data, maica-mea "Ce faci ma, ti-ai adus iar saltea?" - asa facea misto de mine cu femeile.
Dap, oricum este o MARE diferenta intre o femeie grasa, chiar si chubby si o femeie 'tzapana' cum se mai striga prin cartier.

Ne refugiem in camera mea si incepem sa aberam verzi si uscate, she's funny and so cute. Are o gura foarte expresiva iar ochii migdalati continua in aceeiasi nota cu buzele..

Este o desfatare cand sarut astfel de buze, savurez momentul fara sa ma grabesc si este foarte excitant.
Ne tratam cu un rosu demi-sec si muzichia ne acompaniaza vorbele, vinul se termina..
Hmm.. nasol moment.. nu preconizasem ca nu ne futem pana se temirna sticla, dar discutiile erau faine si nu necesitau a cut short.

Am plecat pana la un non-stop asadar dupa vin. Am gasit-o in niste desuuri provocatoare.. cocotata in varful patului cu un 'aranjament' orchestral sublim..
O bluza dantelata care ii tinea in frau sani-i de forma unor pere mutant, spatele bluzei era adunat in doua snururi in zig zag iar soldurile ii erau imbratisate de niste boxeri negri.. un ruj nu foarte strident isi reaplicase pe buzele-i dementiale.

Aveam sa incep a-i gusta parfumul de pe gat iar curand ma desfatam in gradina Edenului cu sanii care ma avertizau cu sfrcurile intarite ca situatia se cam incinge.

Ma dezbraca in timp ce o sarut, ii ating pielea si o strang de solduri, oh, imi place sa ii simt soldurile stranse, sa o strang de mijloc.
Ne sarutam, nu ne grabim, este tandru, e foarte dragut.

Ma asez deasupra ei si incep sa ii explorez trupul cu buzele, nu o dezbrac inca, este foarte sexy cu draciile astea pe ea..
O sarut pe burta si incep apoi sa ma joc incet cu al ei clitoris care mai avea nitel si rupea dantela boxerilor si care cu greu il tineau in frau..

Labiile ii sunt ude la baza, la intrarea in vagin, ador senzatia asta, jos ecluzele sunt deschise larg, dar sus, clitorisul si labiile sunt inca uscate.. ma joc incet pe clitoris, isi arcuieste spatele, zvacneste...

Termina inainte sa imi dau seama ca e posibil sa se intample asta; mai repede chiar decat ma asteptam, tremura, a tipat scurt de cateva ori.. imi strange mana.. isi traieste orgasmul..

Se urca apoi pe mine:
-vreau sa incerc ceva!
-ce?
-ceva care nu pot incerca decat cu tine..
-pai..?
-pai ce? ai un fel de a fi care ma face sa ma simt safe si ca pot incerca orice fara sa imi fie rusine..
-oh..well.. :) ma bucur sa aud asta, asadar.. sunt cobaiul, spune..
-nu spun, iti arat

coboara intre picioare si imi elibereaza falusul erect.. il cuprinde la baza cu mana si incepe sa il sarute.
Ma simt ciudat, it's her first time, e asa dragut.. este frenetica, precipitata.. are emotii:
-hei, nu te grabi, nu pleaca de acolo, take your time
Se uita la mine si zambeste..

Intai imi saruta coaiele apoi incepe sa se joace mai indraznet cu ele, mi le suge.. a prins repede. Cu mana imi strange puternic pula de parca ar stavili un armasar care vrea sa fuga din pripon..

Incearca the next step.. sa o suga la propriu, o ia in gura si incepe sa se miste.. acum ma bufneste rasul iar cand imi aduc aminte..
Ei bine.. se misca cu .. totul, nu numai din cap/gat.. imi venea sa rad, era teribil de amuzant, am zis ca ca nu e adevarat, nu stiam ce sa fac sa nu se simta prost.. simteam ca urmeaza sa imi pierd erectia si o trag de acolo argumentand ca este foarte excitant si ca o sa termin..

-si?
-pai cum.. si..?
-pai si daca termini ce?
-pai.. o sa tasneasca niste sperma ... gen.. pe tine, in gura sau ..chestii..
-da logic, stiu asta..
-well.. ok..

Incerc sa ma concentrez pe erectie:
-daca fac ceva gresit sa imi spui
-mmm.. incearca sa nu te misti cu tot trupul, nu e necesar  este incomod si.. ciudat.

Se conformeaza, incepe sa make it right.. deja e mai bine, imi recapat erectia, incepe sa se prinda ce trebuie sa faca si cu mana desi.. asta se cheama trisare :D, dar c'mon.. e prima data.

Tipa este teribilista ca orice adolescent de varsta ei si vrea sa o duca pana la capat, acum sunt curios doar daca o va ejacula in gura sau pe mine..
-Termiiiin


Se uita la mine, cu pula in gura si incepe sa dea mai abitir..
Ma cuprind toti fiorii.. nu imi vine sa ii dau drumul.. nu stiu cum va reactiona. Jumate din pula imi este in gura ei iar cu mana imi masturbeaza restul de erectie ramasa afara, e clar o vrea in gura.. doamne cat de teribilista este.. nici nu stie cum e, sau.. of.. copiii astia :D.

Eram foarte excitat si cantitatea era deloc de neglijat, am decis in ultima clipa ca nu vreu sa ii temirn in gura, ea nu stie, dar eu stiu..
ii trag pula din gura, se uita la mine nedumirita in timp ce mi-o freaca si sare din mine valul seminal..

I se imprastie pe fata, in par pe asternuturi, pe peretele de langa pat..

-wooooww

eu eram prea in corzi ca sa pot exclama ceva insa.

-aproape ca ma frige pe obraji

cred si eu, la dracu..

-de ce nu ti-ai dat drumul in gura?
-pentru ca te puteai inneca instant la cat aveam in mine
-ah.. da?
-pai da..
-bine dar next time sa ma lasi cum vreau eu, sunt curioasa cum e in gura..

14 comments:

  1. a fost vreuna careia i s-a parut scarbos sa ii curga in gura?:))

    ReplyDelete
  2. poti intreba asta numai in cazul in care eu aveam o cerere in mod statornica sa ii ejaculez in gura indiferent ce ar fi dorit ea, ceea ce nu s-a intamplat niciodata.

    nu iti pot raspunde la intrebare pentru ca in cazul meu tipele care mi-au fost partenere au facut numai ce au dorit sa faca.. si de fiecare data cand e vorba de sex oral si o vad ca doreste sa ma termina din oral.. strig ianainte sa termin ca sa fie aware..

    ReplyDelete
  3. ah, dar iti pot spune ca mie nu mi s a parut scarbos hahaha, m-am trezit de multe ori cu sperma mea in gura cand ma masturba .. haoooos :P

    ReplyDelete
  4. e ok daca strigi. asa se face:))
    ca la copaci:
    cadeeee:D
    scuze, m-am trezit bine-dispusa:))

    ReplyDelete
  5. @Cafeaua :)):)):)))

    @secsinblog...draguta povestea
    prima fata din poza are sanii urati.Atat doar simteam nevoia sa spun.

    ReplyDelete
  6. da, sunt exagerati, si cam inestetici dar nu am vrut sa pierd 3 ore sa caut o poza, era vorba de idee :)

    ReplyDelete
  7. inceputul e mai greu...
    ....ca dupa aceea totul decurge usor si firesc.
    Sfarsitul e...colosal.:))

    ReplyDelete
  8. da mai fato dar nu toti oamenii sunt la fel

    ReplyDelete
  9. OMG ciiit de scirbooos, cum poti sa doresti sa-ti termine in gura (puke) mii de scuze fata de cele care practica insa prefer sa ma cred ''inapoiata'' din punctul acesta de vedere

    ReplyDelete
  10. nu e vorba nene de nici o inapoiere. oamenii sunt diferiti, daca o sugi super fain si nu iei sperm ain bord inseamna ca esti naspa? nu.

    ca sexul anal, daca nu faci insemaan ca esti praf? nu.. fiecare cu ale lui.
    la fel cum nici tipele care inghit tone de sperm pt k le place nu sunt scarboase ori tarfe ordinare pt o le place in cur.

    ppl are different.

    ReplyDelete
  11. nu bine..
    am sa incerc sa astern un posting nou zilele asea, nu promit insa cand.

    ReplyDelete
  12. am inteles explicatia :) astept o noua postare acum

    ReplyDelete