Tuesday, September 27, 2011

'if the tunnel is locked, go for the emergency exit'

Traiesc da, nu am disparut.. nu. A fost o perioada agitata insa.

Pe Isa o cunoscusem atat de intamplator. Iesisem de la cursuri, anul II pe vremea aceea, si intrasem in incinta unei expozitii pe teme IT&C. Unul dintre furnizorii mari de la acea vreme distibuiau si o anumita marca de insturmente muzicale.

Doi dintre amicii mei se pierdusera printre jocuri si alte chestii, eu nu aveam chef, descoperisem standul cu pricina si am inceput sa socializez cu Isa care imi arata niste chitari, niste clape..
Intr-un final am inceput sa improvizam ceva in tandem, un ceva ad hoc si curiosii se opreau sa ne priveasca. Era dragut iar flirtul obisnuit capatase un iz diferit de aceasta data.

Isa era migniona, 1,55 si cam chubby, nu grasa. Avea ochi albastrii, niste buze care articulau gratios cuvintele si un fel de a pune cuvintele in fraza care ma fascina - citise mult la viata ei. Vorbea incet si calm, parca fiecare cuvant ateriza in fraze precum frunzele care isi scurg trupurile tomnatice pe iarba umeda.
Era cu 4 ani mai mare ca mine..

Isa era o tipa care nu excela in ceea ce priveste lookul, iar formele nu erau de fotomodel dupa cum am spus. Totusi avea un ceva, un sarm aparte, simteam ca zace in ea o samanta din care sigur va rasari ceva curand..
Am continuat sa vorbim apoi pe mess, ne abordam ocazional si discutiile incepeau banal dar sfarseau in brainstorming.

Apoi, a plecat in Franta, luni bune. Ii pierdusem urma la un moment dat. Dupa un an o vad iar pe mess, ii dau binete si incepem sa ne povestim din nou.
Planificam o iesire prin centrul vechi..

Isa mi se afiseaza cu aceeiasi 1,55m inaltime si aceeiasi ochi albastrii, insa.. cam atat, restul nu mai recunosc. Sunt surprins, placut. Are un stil, este noua, este alta, este frumoasa, nu mai este chubby.. iar diamantul prafuit si neslefuit acum straluceste in toata splendoarea de dupa finisare.
Are parul scurt de un roscat inchis, i se potiveste cu forma rotunda a chipului.

Are o fusta pana dincolo de genunchi, stramta la capat, bufanta in talie, o bluza decoltata din material fin si deschis la culoare, o esarfa rosie care isi temrina unul dintre capete pe sanul stang, doi sani imensi pe care ii ascundea data trecuta sub un tricou oribil.
Veti spune 'iar frate sani imensi?' - pai da.. imi pare rau, dar acum vreti sa va mint? Da, si Isa avea sani imensi.. nu mari.. imensi.

Acelasi stil de a vorbi, de data aceasta insa mai ferm si mai impunator, te lua pe sus ca apoi te aduca acolo unde stia ca vei reveni tu singur fara a te convinge prin cuvnte prea multe.

Petrecem vreo ora dupa care ma intreaba daca am planuri pentru seara cu pricina.
Ajungem la ea, un apartament cu 2 camere pe care il impartea cu o prietena care acum nu era acasa. Pune muzica frantuzeazsca in surdina, iesim pe balcon sa vorbim, cu un vin rosu intre degete si multa dorinta care trada starea fiecaruia.
-Isa este 11, s-a dus dracu autobuzul!
-Of, fira-ar, cred va trebui sa ramai aici nu!?
-Daca-mi gasesti un loc..!
-Pai uite, castiga-ti locul printr-un masaj!

Deja jeansii mei devenisera neincapatori, ce dracu..? 'aah.. tu erai ma.. !? capu' jos perversule ca nu te futi acum, ho.. ' - dupa care incep sa torn ulei in palme.
Nu are o piele despre care sa vorbesc in metafore si aforisme, ma excita insa cand o ating, ii desfac sutienul, continui sa ii alerg mainile ferm pe spate si ii simt treptat, treptat cum toti muschii i se relaxeaza.

O las doar in chiloti si ii masez picioarele, vorbim despre perioada ei in Franta si intram in detalii intime. Aflu ca in viata ei a avut loc doar un singur barbat pana atunci si nici acela foarte convingator, isi descoperise o alta pasiune in materie de atractie fizica/sexuala - femeile. Da, era o lesbiana convinsa iar eu incepeam sa ma intreb ce mama lui Satan caut acolo in acel context..

Sunt un pic bulversat si incerc sa gasesc un sens, moment in care se intoarce cu fata la mine si imi arata ca pe sani nu are ulei.. ok, bun, am inteles, esti lesbo, iti plac trasaturile mele, si ai vrea sa incerci again cu 'the real thing'...
Incepem sa ne sarutam, se indragosteste de buzele mele, imi spune de cateva ori soptind, ii simt cum sfarcurile imi impung pieptul si apoi isi da capul pe spate indemnandu-ma sa o savurez toata.
Isi infige mana in parul meu si ma tine cu capul in zona sanilor, nu ma lasa mai departe, se excita teribil si parca ii plesnesc.. ma simt ca un bebelus caruia sanii mamei i se par enormi in comparatie cu faptura de el, atat de mic..

Ma trage de acolo, si ne sarutam, cu mainile ii alerg pe trup, ii cuprind soldurile si geme incet, chilotii ei dantelati reprezinta un target acum, imi vine sa ii rup, sunt curios cum arata.. ajung cu mana intre picioarele ei si o simt uda, parca.. prea uda..
Respira adanc in timp ce ii explorez labiile cu limba, corzile vocale ii rezoneaza in incapere iar frantuzul din boxe parca pune paie pe foc..
Labiile mici ascund un clitoris si mai mic, este ascuns acolo dar foarte sensibil cand il ating, tremura toata si incepe sa curga si sa curga.. mi se pare deja foarte ciudata situatia, curge extrem de mult, nu am intalnit ever asa ceva; imi cere un prezervativ..

Incepe sa mi-o suga, o suge precum vorbeste, incet si gratios, are un farmec aparte, ma excita.. ma relaxez.

Imi pune prezervativul si apoi se pune pe spate 'misionar? fuck, i hate it, dar ok fie..!' si incerc sa.. intru..
Acum.. ideea este ca nu sunt taman subtire, dar.. situatia devenea aiurea pentru ca nu reuseam sa intru, desi la un moment dat m-a ghida ea, fapt care mi-a atins un pic orgoliul..
Ceva e in neregula, da cu vrigula, nu pot sa intru.. WTF?

Se pune capra si teoretic acum ar trebui sa fie mai usor, prezervativul ala nu ma ajuta la capitolul feeling insa reusesc la un moment dat sa imi strecor capul in ea.. ma strange groaznic. O doare si vreau sa ies, ma tine de fund si ma impinge inauntru, inaintez cu aeeiasi greutate precum o freza care foreaza in stanca, peretii vaginului ma strang goraznic de parca nu era deajuns prezervativul; stiu ca o doare.. nu-mi place sa stiu ca o doare, nu ma simt confortabil.. fir-ar..

Intr-un final ies si nu mai vreau sa intru
-well..
-da, stiam ca asa se va intampla cand ti-am vazut scula, sunt destul de.. stramta
-cred ca am observat, dar nu vreau sa te doara, nu mai vreau sa...
-mai avem o varianta - se pune capra imi ia penisul in mana si il propteste ferm la intrarea in anus, pana sa inteleg ce se intampla deja eram inauntru si faptul ca avea un libidou atat de 'generos' ajuta situatia chiar si in acest caz..

Intru incet in ea si lucrurile nu mai sunt la fel de grave, stransoarea este mai domoala si incepe chiar sa imi placa, miscarile devin din ce in ce mai alerte apoi si mai ample, se dilata si imi croiesc drum in anusul ei in timp ce urla, de placere de data asta.

Stateam in piciaore langa marginea patului si pulpele mi se loveau de fundul ei, ma urc in pat  in timp ce intru acum in ea de sus.. perferct, de aici pot intra pana la.. capat.
Incep sa prind incredere vazand ca totul e ok si apoi o asez intr-o parte, forma trupurilor coincide cu doua V-uri care se intersecteaza, intru in ea si simt cum imi zvacneste, ii strang sanii pe care nu ii pot cuprinde intr-o palma, ma joc pe sfarcurile, apoi ii strang din nou, isi misca soldurile convulsiv si o simt ca urmeaza ceva strong... isi infige capul in perna si incepe sa urle, strange aritmic anusul iar penisul meu are parte de un masaj pe toata lungimea.. termin aproape instant si urlu printre dinti..

Edith Piaf ne mangaie trupurile acum iar transpiratia amestecata cu uleiul de mai devreme face ca trupurile sa ne fie mai alunecoase decat un pationoar in toi de iarna.

Isi aprinde o tigara si isi cere scuze pentru vaginul ei stramt, dar ca sexul anal o satisface cum nu ar fi crezut vreodata posibil.
Mai facuse asta de cateva ori cu partenerele ei, cu strap on evident, dar imi spune ca de aceasta data totul a fost impins dincolo de tot ce simtise pana atunci.
I-am dezvaluit la randul meu ca era prima data cand faceam sex anal, taman imi descoperisem o noua pasiune.. superb.
Pana dimineata vaginul a fost dat uitarii, ii masam doar clitorisul in timp ce o penetram iar Isa isi lovea fundul de coapsele mele cu o dusmanie ce ma uimea uneori.



Are o pasarica mica

11 comments:

  1. nu prea am cuvinte. gen zici ca se deruleaza imagini cand citesti atent.

    ReplyDelete
  2. suna mai masculin si mai excitant daca ziceai ''are o pizda mica '' are o pasarica mica suna pueril

    ReplyDelete
  3. iti jur ca m am gandit de 10 ori daca sa scriu pizda sau pasarica
    URASC termenul pasarica.. mi se apre atat de copilaros.. dar in contextul ala pizda parca zgaria prea tare .. nu stiu, oricum data viitoare am sa fac int run fel sa nu mai ceara un astfel de termen, est eoribil , subscriu.

    ReplyDelete
  4. F tare si barbatii sunt nebuni nu numai femeile:))

    ReplyDelete
  5. of Iza, mai degraba as fi spus inversa, dar ma bucur ca da si FEMEILE is nebune :P

    ReplyDelete
  6. Ți-a cam dat de furcă, dar tot e bine, a ieșit cu ceva nou :))

    ReplyDelete
  7. Foarte pe gustul meu, chiar daca nici analul si nici straponul nu le agreez. Mi-a placut deci placerea ta in primul rand.

    ReplyDelete
  8. Mauricia, sentimentul tau filantropic este dragutz, :P dar totusi, de ce ti-a facut placere palcerea mea :P?

    Lamaitz: da, a fost o situatie complexa la un moment dat, dar in the end.. am descoperit o noua pasiune :)))

    ReplyDelete
  9. "Si femeile sunt nebune"
    Ma faci sa rad, serios..... cand ai in preajma ta o minte murdara si nu profiti de avantajul de a fi nebuna, ratezi senzatii tari....

    ReplyDelete
  10. total de acord, dar nu toate femeile gandesc asa, nu toate sunt atat de into it - this sexual thing, multe sunt doar regular, carora nu le prea pasa decat sa isi faca ala treaba si gata :)) - dar specimenul asta nu intra in targetul nostru evident :))

    ReplyDelete
  11. mah dragul meu, nu prea m-a atins de data asta :))
    sau poate e doar starea mea nasola de azi

    ReplyDelete