Friday, March 1, 2013

muie de moldavia

"cercetatorii brit.... aaa pardon .. Secs I. Blog a facut o statistica in urma careia a rezultat ca MUIA, este cel mai bine executata la moldova."

Stiu ca nu am enuntat corect gramatical - dar asta era ideea.

Acum sa ma ierte toate cele ce nu-s de pe acolo si imi cer scuze si de punerea in.. pagina a cuvintelor, dar daca scriam cu dexul in mana nu mai avea efetul dorit.

In anii grei din campul muncii cu arma in mana si incarcari la foc automat, pot cconcluziona ca tipele provenind din acele parti ale tarii se pricep cel mai bine la curatatul tevii.
Toata maestria si dedicarea vine insa din pasiune, nu ca dobrogenele ar fi mai cuminti, nu ca muntencele nu ar stii sa o bage pe gat s.a.m.d. DAR, moldovencele adora treaba asta, lor le place sa suga pula mai mult decat oricarora.

Sunt un pasionat extrem la randul meu de sexul oral, cand mandra din asternuturi imi etaleaza o minunatie de poama, toata slava cerului se pogoara asupra ei prin delegati speciali, buzele si limba mea - da.. imi place sa ma indop cu pizda.




14 comments:

  1. Ataaaaat!!!...:::::))))))

    ReplyDelete
  2. bai am impresia ca scrie altcineva ... cit de prostesc nici n-am cuvinte

    ReplyDelete
  3. Mara, sa ma ierti, dar nu sunt un sfant, nu-mi doresc aura ce nu o merit si la fel cum si voi sunteti femei si aveti prostelile voastre, asa si noi, ca barbati, mai avem refulari, important este sa nu devina o regula.

    ReplyDelete
  4. Foarte amuzant, m-a facut sa rad ! :))

    ReplyDelete
  5. uof, in sfarsit o fata cu simtul umorului :P

    ReplyDelete
  6. de ce iubitului meu nu ii fac oral cu atata pofta si pasiune,in schimb amantului(sa-i zic asa) da??


    am de mult nedumerirea asta si poate ma poti lamuri tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. auzi intrebare...

      de curva, cum altfel :)

      Delete
    2. raspunsul intrebarii asteia se afla intr-un posting mai vechi unde chiar indemnam barbatii s anu cada in capcana incercarii de a intelege femeile.

      am patit lucrurl asta, mi s-a spus de catre o tip ala un moment dat exact ce mi-ai spus tu mai sus, ca mie imi face oral cu un mare apetiti, iar lu' barba-su nici nu i-o atinge..

      Delete
    3. wowwwww, iti dai seama ce chestie.....

      toate-o sug. nu mai e nicio smecherie. smecherie e sa-i dai cu pula in nas pana i-l faci cat un cartof

      asta o intra la comportamrnt deviant??!

      Delete
  7. Pentru ca amantul este fructul interzis si iubitul ciorba pe care o servesti zilnic acasa

    ReplyDelete
  8. eh, tot e bine ca dilema a fost rezolvata....:::))))) ooofff viata mea!

    ReplyDelete
  9. E bine si sa dai limbi in pizda.

    ReplyDelete
  10. eu sunt pasiv si imi place sa sug pula,daca sunt soferi de tir care trec prin vs.,as fi bucuros sa le sug pula.

    ReplyDelete