Monday, December 24, 2012

de Craciuneala

sa va urez de bine, acum cand toat alumea este cu ze family, iaca si eu, o ard relaxa pe fotoliu la ai mei. Maica-mea inca mai impodobeste bradul, din pacate pentru voi.. fara Fuego. Din pacate spun pentru ca anul viitor cu siguranta nu v-ar mai fi deranjat acest vlastar de bunatate intre noi. [mooori in gatu' ma-ti]

Cat despre restul.. stateam, de vorba cu cineva drag acum ceva minute si imi plangea virtual ca este singura de craciun. :(  cam aiurea..
Daca se afla mai aproape fizic ar fi fost dragut sa o petrecem nitel impreuna, ii spun:
-De ce naiba nu stai in Bucuresti mai fato? Acum dadeam o fuga pan' la tine si oardeam si noi dubios cumva cosy and nicy
-O ardeam ca jaru'n soba! - imi raspunde, moment in care nu stiam daca mai intai sa rad in hohote sau sa-i inspir constructia metaforica. Genial.

No comments:

Post a Comment