Tuesday, May 1, 2012

Inceputul unei frumoase prietenii

Imi strunesc cu nerv si aplomb jucaria pe 4 roti, e noapte, e noapte rau si dupa 40 km de chin si 30 la ora (nu exagerez) intre Herculane si Tg. Jiu iaca drumul cel nou mi se asterne sub roti. Asfaltul inca mai miroase a proaspat si este negru precum abanosul, fara marcaje, multe serpentine, multe viraje stranse.

Decuplez traction controlul si bavareza ma arunca de cur la fiecare viraj, sunt un drogat in lanul cu heroina, imi joaca ochii in 'cap ca la pokere' si nu mia tin cont decat de fun si foarte multa concentrare. Urla in 5 000 ture, toata valea canta in ritmul evacuarii mele, ma bucur ca un copil cu jucaria in actiune.

Ma indrept catre Tg. Jiu unde ma asteapta ea.

Deja am intarziat si ma simt prost rau, dar vina imi este straina, factori externi au conlucrat intru exceptia asta. Opresc total neregulamentar, Ines se cam termina pe la 1,60 si este atat de scumpa incat primul gand pe care il am este sa o strang tare in brate si sa ii sarut pometii drgalasi. E mititica si gingasa precum o floare de primavara care a razbit iarna si arata cat de frumoasa este ea, o floare.

Ochii ii scapara precum doua diamante care nu au stare a zabovi in roca de ascunzis, buzele ii sunt saltarete precum un iepure nebun alergand imprevizibil pe camp, este atat de dragalasa incat parca as lua-o acasa ceva mai mult decat o singura noapte.
Interesant este ca inca nu mi-a zburat gandul catre posteriorul ei, aveam sa-l descopar mai tarziu cu varf si indesat.

Are un pic de trac, vorbeste mult ca sa ascunda asta, ii tin hangul incercand sa o relaxez, dorea de mult sa ma vada si parca aparusem asa in sfarsit acolo.. picat din cer.
Imi doream la fel de mult sa o am in fata ochilor, dar situatia mea complexa ca si existenta a intarziat momentul.

Ajungem la casuta ei de vacanta, un loc dragut de unde poti intrevedea muntii de dupa perdele, te imbratiseaza cu liniste si tihna.
O indragesc deja, este agera la minte si are sute de mii de planuri pe care le doreste a le indeplini, denota inteligenta cand ne contrazicem si ma uit la ea ca in oglinda, este un Eu acum 7 ani. O ador.

Ii cuprind chipul in palme si o sarut cu foc, ma incearca un sentiment dragut, creatura asta imi e draga cumva dupa numai o ora.
Stie exact ce sunt eu, stie ce nu va putea fi intre noi, stie ce imi doresc de la ea si amandoi suntem in acelasi film.

Ii cuprind mijlocelul precum tulpina de Gerbera, subtire dar atat de ferm, imi imbratiseaza obrazul drept cu manuta-i fina, febrila. Imi joc buricele degetelor peste pielea usor creola, imi incolteste dorinta numaidecat si  cu greu sa imi pastrez cumpatul, i-as rupe toalele instant.
Ne sarutam minute in sir, incepem sa ne precipitam, imi las dracului si control si tot, hainele incep sa zboare imprejur..

Imi alint buzele cu sanii ei primavarateci si gemetele-i scurte se izbesc de peretii camerei care ne ascund de vazul lumii, martori tacuti ai desfraului.
Cobor pe abdomen si imi ancorez mainile in tivul jeansilor ei cu talie joasa, o tin in picoare inca, pregatesc cu tact iesirea la rampa a fundului pe care abia asteapta sa-l napusteasca asupra-mi in valuri de miscari lascive.
Pocnesc nasturele si incep sa-i trag in jos, bridele tanga scot genele curioase si abia asteapta sa se joace, dosul palmei mi se alinta cu pielea pulpelor ei care urla printre dinti 'elibereaza-ma si te-a luat dracu'.

Trag inceeeet jeansi peste fund, jos, incet,, incet.. are niste fesieri extrem de fermi care pur si simplu 'sar' afara cand mai ramane doar forte putin din pantalon deasupra.. am o erectie sinonima cu un pick hummer supra alimentat, gura mi se umple instant.. carne.. piele, ma afund cu obrajii in fundul ei si palmele mi se inclesteaza precum ghearele unui uliu ce nu va scapa din brate prada pentru nimic in lume.

Nu-mi pot stavili dorinta, imi vine sa-i devorez trupul pecum un hamesit turbat ce nu a mai vazut mancare de cu luni de zile.
Ii dezvelesc incet labiile care imbratiseaza clitorusul firav si tremurand asaltat de libidoul excesiv ce inunda imprejurimile cu repeziciune. Imi anticipeaza limba, dar inca nu o ating, doar respiratia mi se asterne peste roua-i in clocot si tresare intr-un scancet.

O gust, imi place, o tintuiesc locului si ma infrupt dintre copasele ei ca un vampir ce si-a anihilat victima iar acum se bucura de fruct, zvacneste ca un peste pe uscat, turbeaza, ii si place, dar in acelasi timp nu are stare..

O eliberez intr-un final, se uita la mine pierduta si asteapta sa i se alinieze busola, isi vine in simtiri, se napusteste asupra mea ca o leoaica ce a rapus in sfarisit caprioara mult dorita. M-ar adulmeca intens dar ma doreste prea mult asadar infige coltii in mine, trece peste nice and soft, nu e cazul acum, turbare este cuvantul de ordine. Se precipita nu stie de unde sa ma apuce mia intai, ce parte a corpului sa mi-o sarute, cum sa ma simta...

Imi azvarleste jeansii, se uita fix in ochii mei in timp ce-mi elibereaza tensiunea din boxeri, ii trage usor de margine iar erectia imi explodeaza afara precum o palma care doreste sa loveasca naprasnic obrazul vinovatului.
Ma cuprinde cu ambele maini si isi potoleste pentru o clipa furia, ma imbratiseaza incet cu buzele, intai capul.. incerc sa nu ma relaxez, nu vreu sa cad ca musca in 3 secunde, ma excita extrem, ea , ca femeie nu ea pentru sex oral.
Isi pierde cupatul repede si rabdarea o azvarle undeva la mii de leghe (sub mari cu Julles Verne) ma indeasa pe gat cu atata sete incat parca se infure ca nu are o gura mai mare sa-mi inghita de fapt toata existenta fizica.

Alina ma devoreaza animalic, organul meu, sevrajul dureros ce va urma cand voi pleca.

Dar nu, acum nu e vreme de gandit la pelcari, Alina ma inghite.. Alina adora sa-mi puna nasul pe abdomen, e dementa.. dar nu mai suport, daca o mai las ma termina ca pe o arteziana la inaugurare.

O iau de ciuf, nu-mi pot rapi placerea asta: o sarut mai intai de a o arunca in pat. Stie ca are un cur pentru care orice barbat functional ar face multe lucruri necugetate fie si numai pentru a-l avea 10 secunde intre picioare.
Se pune capra, adora pozitia asta, ma invita 'inauntru' si incerc sa nu ma grabesc. Intru incet, o ador.. ii modelez vaginul centirmetru cu centimetru. Isi misca bazinul incet, incepe sa-si onduiasca talentul iar eu incerc sa ma gandesc la tot felul de cataclisme, scenarii apocaliptice.. incerc sa ma detasez mental de nemernicia iscusintei sale in a se misca in pozitia asta.

In mai putin de cateva minute are fundul rosu, il palmuiesc cu drag si nerv, ma indeamna sa o fac din ce in ce mai puternic si ne futem ca niste caini turbati.
Nu ma pot abtine sa nu o intorc pe toate fetzele, ne impreunam de parca ar fi ultima data in viata si venele stau sa explodeze din pricina presiunii si fluxului de foc in vine...

Creatura asta mica ma place incredibil de mult, si elibereaza orgasmele in timp ce ma asteapta sa-mi ajung si eu sorocul..

..cad peretii
nu mi se intampla des sa rag (verbul 'a rage' nu 'a ragai') la orgasm..
.. 3,574 tone de sperma
.. ochii iesiti de pe orbite

.. this was the beginning of a beautiful friendship.






















22 comments:

  1. cea mai usoara cale de a provoca un zambet este sa fii tu primul..care zambeste..eu i-am zambit alinei din poveste...multumesc:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  4. imi place partea de lirism din text. mi se pare mie sau de data asta te-ai abtinut de la cuvinte vulgare si ai ridicat cota de erotism? :)

    ReplyDelete
  5. alternez momentele in functie de stare, uneori vulgar, alteori erotic scaldat in cuvinte care nu zgarie sau lovesc.

    citeste idn urma daca ai timp.. ai sa vezi cum alternez cele 2 stiluri in postinguri diferite

    ReplyDelete
  6. Barbatii ar face foarte multe pt un fund bine modelat :) Bine ai zis tu acolo :P

    ReplyDelete
  7. salut lirismul zambaret si jucaus din cuvintele tale :)el se face simitit si in corpul tau textualizat in umbre pe pereti sau la lumina orbitoare a vreunui posterior feminin :)

    ReplyDelete
  8. Binentels ca poti rade, :))

    ma intreb cine o fi anonimus.. god.. am fost deconspirat?
    i hope not.. :-s

    ReplyDelete
  9. oricum trebuie sa fie tare frumos sa te las scrisa in asa atmosfera:)

    ReplyDelete
  10. ah..am uitat un i, scuze:)

    ReplyDelete
  11. oh, well, da, cred ca este frumos dar fara o finalitate pentur ca ele nu stiu ca sunt 'scrise', mai cu seama ca numele nu sunt cele reale si etc.

    ReplyDelete
  12. Well, pai nu asta e frumusetea adevarata, pura, gratuita, just for itself ca sa zic asa?:)

    ReplyDelete
  13. Niste fese sexy si tonifiate orice fata cred ca si-ar dori:)..

    ReplyDelete
  14. Salutare,

    Am ajuns pe blogul tau din intamplare eram pe alt blog e bun link exchange :).
    Ce vreau sa-ti spun, am citit doua articole si nu inteleg ceva.

    1. Teoretic : la postarea asta spui ca iti cuprinde penisul cu ambele maini si o inghite toata, dar la primul articol scria acelasi lucru ca o inghite toata. Am stat si m am gandit trebuie sa ai un organ sexual peste mediu din moment ce il cuprinde cu ambele maini, dar atunci ce gat mai au fetele astea ? Vreau sa-mi spui cum de in toate articolele fetele ajung ca niste profesioniste sa faca deepthroat?

    2. La ambele articole am vazut ca ai spus tone de sperma, la primul articol a si inghitit sa-i fie de bine, dar care este treaba ai un fetish cu tonele de sperma?

    In rest nu am ce sa spun este un blog ok, si vad ca este si citit :).
    O sa ma uit sa vad ce rasp imi oferi.

    P.S si imi place ca ai creativitate, Nu ma intereseaza daca sunt reale intamplarile.

    Succes

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. ziua buna, mereu am apreciat oamenii care stiu sa discute civilizat. multam de intrebari.

    1. este intocmai cum am spus, daca ai vreme sa citesti si articolele precedente ai sa intelegi ca nu scriu din fabule ci doar ca sa le am inscrise, sa nu fie pierdute toate experientele astea, mi s-ar parea pacat.
    da, ambele maini si deep throat inseamna DEEP nu ALL of it swallowed :)

    2. nu am un fetis, dar pur si simplu e multa cantitate la furnozor ca sa zic asa :)), unel tipe apreciaza treaba asta si doresc sa termin in afara viginului ca sa vada cand sare... cred k de fapt este fetisul lor pana la urma.

    sper sa fie satisfacatoare raspunsurile. o zi faina.

    ReplyDelete
  17. Multumesc pentru raspunsuri, dupa cum vezi inca citesc :)

    ReplyDelete